نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

تیزر شخصیت یینگ در بازی Rainbow Six Siege

یوبیسافت تیزری از شخصیت جدید بازی Rainbow Six Siege منتشر کرد. این شخصیت یینگ نام دارد و عضو نیروهای ویژه هنگ کنگ است.

پس از رونمایی نقشه جدید بازی Rainbow Six Siege، تیزر یکی از سه اپراتور جدیدی که قرار است ماه جاری به این بازی تیراندازی تاکتیکی افزوده شود هم منتشر شد. این تیزر که در قالب یک ویدیوی کوتاه منتشر شده است، بازیکنان را بیشتر با شخصیت یینگ (Ying) آشنا می‌کند.

یینگ یکی از دو شخصیت جدید متعلق به عملیات Blood Orchid و عضو نیروهای ویژه هنگ کنگ است که با نام ببرهای پرنده هم شناخته می‌شوند. یینگ از دو سلاح Six12 و T-95 LSW به عنوان سلاح اصلی استفاده می‌کند و سلاح ثانویه وی یک Q-929 است. البته بزرگ‌ترین پرسش در مورد او به قابلیتش باز می‌گردد که متاسفانه در این ویدیو به طور کامل دیده نمی‌شود:

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

در ویدیو شاهد هستیم که یینگ یک توپ را از زیر یک در مستحکم شده به سوی دیگر می‌غلتاند، اما پیش از آنکه کاربرد اصلی این توپ مشخص شود، ویدیو به اتمام می‌رسد. طبق اطلاعات لو رفته اخیر از طریق ردیت، این توپ یک نارنجک فلش‌بنگ خوشه‌ای است که امکان غلتاندن آن از زیر موانع مختلف و چسباندن آن به سطوح مختلف وجود دارد. با توجه به یک تصویر فاش‌شده دیگر از چهره کامل یینگ، به نظر می‌رسد که اطلاعات لو رفته صحیح هستند. علاوه بر یینگ، نام و قابلیت دو اپراتور جدید دیگر هم لو رفته است که هر دو بر خلاف یینگ مدافع هستند. یکی از آن‌ها لیژن نام دارد که عضو نیروهای ویژه هنگ کنگ است و از مین‌های سمی برای کند کردن و آسیب رساندن به دشمن استفاده می‌کند. دیگری اِلا نام دارد و عضو نیروهای ویژه لهستان است. قابلیت اصلی وی مین گرزمت است که امکان چسباندن آن به سطوح مختلف وجود دارد و هنگام انفجار موجب گیجی و اختلال شنوایی در دشمنان می‌شود.

یوبی سافت به زودی به طور کامل از عملیات Blood Orchid رونمایی خواهد کرد. در جریان یک برنامه زنده که هفته آینده برگزار خواهد شد، شاهد نمایش دو اپراتور مذکور و یک نمایش جدید از نقشه هنگ کنگ خواهیم بود که یک شهربازی است و در تیزر یینگ هم آن را مشاهده کردید. اپراتورهای جدید بازی در تاریخ ۲۹ آگوست (۷ شهریور) به صورت رایگان در اختیار دارندگان سیزن پس سال دوم بازی قرار خواهند گرفت؛ در حالی که دیگر بازیکنان می‌توانند یک هفته بعد آن‌ها را از طریق پول داخل بازی خریداری کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده