نویسنده: علیرضا قاسمی
// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

تریلر و جزئیات بازی Black Mirror منتشر شد

بازی Black Mirror توسط شرکت THQ Nordic معرفی شد. این بازی قرار است در تاریخ ۷ آذر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر شود. 

در جدیدترین اخبار بازی، بازی Black Mirror توسط شرکت THQ Nordic معرفی شد که سومین بازی ماجراجویی این مجموعه‌ی معروف خواهد بود. این بازی در حال توسعه برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر (ویندوز، مک، لینوکس) برای انتشار در تاریخ ۷ آذرماه است.

این بازی توسط استودیوی آلمانی کینگ آرت گیمز در حال توسعه است، که با آثاری مانند The Book of Unwritten Tales و بازی اخیرا منتشر شده‌ی The Dwarves شناخته شده است. 

داستان بازی Black Mirror زندگی شخصیت دیوید گوردون را روایت می‌کند؛ مردی که هیچ‌وقت پدر خود را به خوبی نشناخت و در شوک فراخوانده شدن به خانه‌ی اجدادی‌اش در ارتفاعات اسکاتلند به دلیل خودکشی پدرش به سر می‌برد. دیوید از جزئیات هفته‌های آخر زندگی پدرش اطلاعاتی ندارد، اما شرایط مرگ او تا حدودی عجیب و غریب است. دیوید از بهانه‌ی بررسی ارث و میراث برای ملاقات با خانواده‌ای که تاکنون اعضای آن را ندیده بود و بررسی معمای مرگ پدرش در قلعه‌ای که در آن بزرگ شده بود، استفاده می‌کند.

با کابوس و رویاهایی که او را مجبور به شب زنده‌داری می‌کند، دیوید ترس این را دارد که سرنوشتش به گونه‌ای باشد که به عاقبت پدرش دچار و به مسیر دیوانگی و مرگ منتهی شود. آیا همان‌گونه که پدرش باور داشت، نفرینی وجود دارد که نسل به نسل خانواده‌ی او را شکار می‌کند؟ یا معمایی در لابه‌لای دیوارهای سرد قلعه‌ی بلک میرور پنهان شده است؟ این به دیوید بستگی دارد تا این حقیقت وحشتناک را فاش کند.

Black Mirror

طبق اعلام THQ Nordic، این نسخه هم مانند بازی‌های قبلی این مجموعه، ویژگی‌های ژانر وحشت گوتیک همراه با جو دیوانگی و روان‌پریشی منحصربه‌فردش را به همراه خواهد داشت. 

لازم به ذکر است که این بازی جدید مجموعه‌ی Black Mirror، در واقع یک تجسم مدرن و امروزی از سری ماجراجویی گوتیک-ترسناک است و عنوان Black Mirror 4 را به همراه نخواهد داشت. همچنین این بازی هیچ ارتباطی با سریال شبکه‌ی نت فلیکس ندارد. 

بهتر است بدانید که اولین نسخه از این مجموعه‌ی بازی، در سال ۲۰۰۴ و با عنوان The Black Mirror منتشر شد، که دو اسپین‌آف به نام‌های Black Mirror II در سال ۲۰۰۹ و Black Mirror III محصول سال ۲۰۱۱ را به همراه داشت. این بازی جدید، یک بازسازی است و نیازی نیست که اطلاعاتی در مورد داستان سه نسخه‌ی پیشین داشته باشید؛ چرا که این بازی، یک داستان جدید و مستقل را دنبال خواهد کرد. 

دموی قابل تجربه‌ی بازی Black Mirror در گیمزکام 2017، در دسترس بازدیدکنندگان و توسعه‌دهندگان خواهد بود. در پایان، شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را مشاهده کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده