نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

فیلم Blade Runner 2049 درجه سنی بزرگسال را دریافت کرد

فیلم بلید رانر ۲۰۴۹ (Blade Runner 2049) به طور رسمی درجه سنی بزرگسال را از انجمن سینمایی آمریکا دریافت کرد.

سرانجام پس از ۳۵ سال در مهر امسال قرار است دنباله فیلم Blade Runner (بلید رانر) اکران شود. داستان فیلم Blade Runner 2049 نیز ۳۰ سال پس از اتفاقات فیلم اصلی جریان خواهد داشت که افسر K به دنبال یافتن ریک دکارد برای یافتن جواب‌های خود است که پس از حوادث فیلم اصلی دیگر مشاهده نشده است. کارگردانی این فیلم بر عهده دنی ویلنو، کارگردان فیلم‌هایی چون زندانیان (Prisoners)، سیکاریو (Sicario) و ورود (Arrival)، بوده است و ریدلی اسکات، کارگردان فیلم Blade Runner، نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم Blade Runner 2049 حضور دارد.

با این حال، اطلاعات بیشتری از داستان فیلم Blade Runner 2049 فاش نشده است. هرچند مدتی پیش جرد لتو فاش کرد که نقش یک رپلیکانت را که نئاندر والاس نام دارد، در این فیلم بازی می‌کند. همچنین رایان گاسلینگ گفت که این فیلم کاملا به فیلم Blade Runner وفادار خواهد بود و دیو باتیستا نیز در مصاحبه دیگری گفته است که فیلم Blade Runner 2049 از فیلم اصلی بهتر خواهد بود. اوایل مرداد ماه بود که کمپانی برادران وارنر اعلام کرد  که هانس زیمر و بنجامین والفیش به پروژه ساخت موسیقی متن این فیلم اضافه شده‌اند و به یوهان یوهانسون در ساخت موسیقی متن این فیلم مورد انتظار کمک خواهند کرد.

Blade Runner 2049

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Blade Runner 2049 درجه سنی بزرگسال (R) را از انجمن سینمایی آمریکا دریافت کرده است. انجمن سینمایی آمریکا اخیرا فهرست جدیدی از رتبه بندی فیلم‌هایی که در آینده نزدیک قرار است اکران شوند، منتشر کرده است. در این فهرست نام فیلم Blade Runner 2049 نیز دیده می‌شود که درجه سنی بزرگسال را دریافت کرده و اطلاعات و نکاتی نیز در ارتباط با دلیل آن نیز به اشتراک گذاشته که خشونت درون فیلم یکی از مهم‌ترین دلایل آن عنوان شده است. هرچند که پیش از این نیز انتظار می‌رفت فیلم Blade Runner 2049 درجه سنی بزرگسال را دریافت کند، اما برخی اعتقاد داشتند که ممکن است برادران وارنر برای فروش بیشتر این فیلم درجه سنی فیلم را تا PG-13 کاهش دهد.

با این حال، ویلنو نیز سابقه ساخت فیلم‌هایی با خشونت بالا را نیز در کارنامه داشته است. با وجود این، موفقیت تجاری فیلم‌ Deadpool (ددپول) و فیلم Logan (لوگان) نیز می‌تواند در این موضوع بی تاثیر نباشد. رایان گاسلینگ، هریسون فورد، جرد لتو، ادوارد جیمز آلموس، رابین رایت، دیوید باتیستا، لنی جیمز، برخد عبدی، آنا د آرماس و مکنزی دیویس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Blade Runner 2049 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم، همانند فیلم اصلی، بر عهده همپتون فنچر به همراه مایکل گرین، نویسنده فیلم Green Lantern بوده است.

فیلم Blade Runner 2049 در تاریخ ۶ اکتبر امسال (۱۴ مهر) اکران خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده