نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

هانس زیمر به ساخت موسیقی متن فیلم Blade Runner 2049 کمک خواهد کرد

برادران وارنر اعلام کرد که هانس زیمر به فیلم Blade Runner 2049 اضافه شده تا به ساخت موسیقی متن این فیلم کمک کند.

سال گذشته اعلام شد که یوهان یوهانسون که در فیلم‌هایی چون زندانیان (Prisoners)، سیکاریو (Sicario) و ورود (Arrival)، با دنی ویلنو همکاری کرده بود، کار نوشتن و ساخت موسیقی متن فیلم بلید رانر ۲۰۴۹ (Blade Runner 2049) را بر عهده گرفته است. حال کمتر از چند ماه مانده تا اکران این فیلم، آهنگسازان دیگری به فیلم اضافه شده‌اند تا به یوهانسون در نوشتن و ساخت موسیقی متن فیلم Blade Runner 2049 کمک کنند. طبق خبری که وب‌سایت Studio Cine Live منتشر کرده، کمپانی برادران وارنر اعلام کرده است که هانس زیمر و بنجامین والفیش به پروژه ساخت موسیقی متن این فیلم اضافه شده‌اند. ویلنو ضمن تایید این خبر گفت که یوهانسون پروژه ساخت این فیلم را ترک نخواهد کرد، اما این دو نفر به او در ساخت موسیقی متن فیلم Blade Runner 2049 کمک خواهند کرد. ویلنو گفت:

بسیار سخت است که به سطح موسیقی ونگلیس، آهنگساز فیلم Blade Runner (بلید رانر) برسیم. ما صدا و موسیقی یوهانسون را داریم که مهیج و اتمسفریک است، اما من به چیزهای دیگری نیز نیاز داشتم و هانس به ما برای رسیدن به آن کمک خواهد کرد.

Hans Zimmer

پیش از این، زیمر و والفیش در فیلم Dunkirk (دانکرک) به کارگردانی کریستوفر نولان همکاری کرده بودند. مدتی پیش ویلنو در مورد اهمیت موسیقی متن در فیلم Blade Runner 2049 با وب‌سایت کولیدر صحبت کرد. او در این مصاحبه گفت که مهم است که به موسیقی متن فیلم Blade Runner در دنباله آن وفادار باشیم و موسیقی متن دنباله این فیلم باید با الهام گرفتن از فیلم اول ساخته شود. ویلنو گفت:

این یک صدا و موسیقی بسیار خاص است و این بسیار مهم است که موسیقی متن فیلم Blade Runner 2049 مستقیما از کار و اثر ونگلیس الهام گرفته شده باشد.

Benjamin Wallfisch

رایان گاسلینگ، هریسون فورد، جرد لتو، ادوارد جیمز آلموس، رابین رایت، دیوید باتیستا، لنی جیمز، برخد عبدی، آنا د آرماس و مکنزی دیویس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Blade Runner 2049 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم، همانند فیلم اصلی، بر عهده همپتون فنچر به همراه مایکل گرین، نویسنده فیلم Green Lantern بوده است. ریدلی اسکات، کارگردان فیلم Blade Runner نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم Blade Runner 2049 حضور دارد.

فیلم Blade Runner 2049 در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده