نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

جرد لتو به جمع بازیگران فیلم Blade Runner 2 اضافه شد

جرد لتو، بازیگر فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) به جمع بازیگران فیلم بلید رانر ۲ (Blade Runner 2) اضافه شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

سرانجام فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) به کارگردانی دیوید آیر، با تمامی حواشی‌های مرتبط با نمرات ضعیف و حضور کم شخصیت محبوب جوکر، به روی پرده رفت، در این فیلم جرد لتو در نقش جوکر نقش آفرینی کرده است، حال وی قرار است در ادامه فیلم بلید رانر (Blade Runner) بازی کند. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده است، لتو به هریسون فورد و رایان گاسلینگ در این فیلم اضافه شده است. کارگردانی فیلم Blade Runner 2 بر عهده دنیس ویلنو، کارگردان فیلم‌های زندانیان (Prisoners) و سیکاریو (Sicario است و ریدلی اسکات اینبار در نقش تهیه کننده در فیلم حضور دارد. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم همانند فیلم اصلی، بر عهده همپتون فنچر به همراه مایکل گرین است و فیلمنامه براساس ایده‌های داستانی اسکات و فنچر نوشته می‌شود.

با این حال، هیچ اطلاعاتی از نقش وی همانند دیگر بازیگران حاضر در این فیلم، داده نشده است، اما طبق گفته منابع نزدیک لتو نقش کلیدی را در این فیلم خواهد داشت و عنوان شده که او قرار است در نقش یک شخصیت به یاد ماندنی بازی کند که تاکنون در این فیلم دیده نشده است.  داستان این فیلم برداشتی آزاد از رمان «آیا آدم‌مصنوعی‌ها خواب گوسفند برقی می‌بینند؟» نوشتهٔ فیلیپ کی. دیک است. با این وجود جزئیات و اطلاعت زیادی از داستان فیلم Blade Runner 2 منتشر نشده است. علاوه بر لتو، فورد و گاسلینگ، بازیگرانی دیگری چون رابین رایت، دیوید باتیستا، لنی جیمز، برخد عبدی، آنا د آرماس و مکنزی دیویس در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Blade Runner 2 در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد. این فیلم پیش از این قرار بود در ژانویه ۲۰۱۸ به روی پرده برود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده