نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

اطلاعات جدیدی از نقش جرد لتو در فیلم Blade Runner 2049 منتشر شد

جرد لتو اخیرا اطلاعات جدیدی از نقش خود در فیلم بلید رانر ۲۰۴۹ (Blade Runner 2049) به اشتراک گذاشته است.

کمپانی برادران وارنر به تازگی دومین تریلر از فیلم Blade Runner 2049 منتشر کرده است که در آن برای اولین بار شخصیت جرد لتو را مشاهده کردیم و سوالات در مورد نقش او در این فیلم افزایش پیدا کرد. پیش از این در نمایشگاه سینما کان امسال مشخص شد که لتو نقش شخصیتی به نام والاس را در فیلم Blade Runner 2049 بازی می‌کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از نقش لتو در این فیلم منتشر شده است. در مصاحبه با وب‌سایت London Evening Standard، لتو نام نقش خود در این فیلم را تایید کرد. او در ادامه گفت که نئاندر والاس نام کامل نقشی است که او در فیلم Blade Runner 2049 بازی کرده و او یک رپلیکانت است. لتو در ادامه از هیجانش در مورد حضور در این فیلم صحبت کرد و گفت که چگونه فیلم Blade Runner (بلید رانر) به کارگردانی ریدلی اسکات، روی زندگی شخصی و حرفه‌ای وی تاثیر گذاشته است. لتو گفت:

من می‌توانم به شما بگویم که تجربه ساخت و حضور در فیلم Blade Runner 2049 یکی از برجسته‌ترین نکات دوران حرفه‌ای بازیگری من بوده است. در طول زندگی که من طی این سال‌ها تجربه کرده‌ام، بارها فیلم اصلی را دوباره تماشا کرده‌ام. چیزهای زیادی است که در آن من واقعا حس کرده و یاد گرفته‌ام و چیزهای بسیار زیادی در مورد سینما وجود دارد که از این فیلم من آموخته‌ام. یک سبک از ساخت و زیبایی در این فیلم وجود دارد که بی‌نظیر است.

Blade Runner 2049

اسکات یکی از تحسین شده‌ترین و بهترین کارگردان‌های تاریخ سینما است که کارگردانی فیلم‌هایی چون بیگانه (Alien)، گلادیاتور (Gladiator) و Blade Runner را بر عهده داشته است. او به عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم Blade Runner 2049 حضور دارد. کارگردانی این فیلم بر عهده دنی ویلنو، کارگردان فیلم‌هایی چون زندانیان (Prisoners)، سیکاریو (Sicario) و ورود (Arrival)، بوده و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Blade Runner 2049، همانند فیلم اصلی، بر عهده همپتون فنچر به همراه مایکل گرین، نویسنده فیلم Green Lantern بوده است.

فیلم Blade Runner 2049 در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد. رایان گاسلینگ، هریسون فورد، جرد لتو، ادوارد جیمز آلموس، رابین رایت، دیوید باتیستا، لنی جیمز، برخد عبدی، آنا د آرماس و مکنزی دیویس، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده