نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

باتیستا: فیلم Blade Runner 2049 بهتر از فیلم اصلی خواهد بود

دیوید باتیستا اعتقاد دارد که فیلم مورد انتظار بلید رانر ۲۰۴۹ (Blade Runner 2049) بهتر از فیلم اول است.

هفته گذشته، کمپانی برادران وارنر دومین تریلر فیلم Blade Runner 2049 را منتشر کرد. این تریلر اطلاعات جدیدی از این فیلم را فاش کرد و به نظر می‌رسد که در این فیلم قرار است از بزرگ‌ترین راز فیلم بلید رانر (Blade Runner) پرده برداشته شود. اتفاقات فیلم Blade Runner 2049 سی سال پس از فیلم اول جریان دارد و تمرکز داستان این فیلم روی شخصیت افسر K و ریک دکارد است. با این حال، هنوز هویت واقعی افسر K مشخص نشده است، اما می‌دانیم که اهمیت زیادی دارد و به دنبال افشای راز بسیار مهمی در مورد خود و امثال خود است.

همچنین به نظر می‌رسد که جرد لتو شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Blade Runner 2049 است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیوید باتیستا در مصاحبه اخیر خود گفته است که اعتقاد دارد که فیلم Blade Runner 2049 بهتر از فیلم اصلی خواهد بود. در مصاحبه با شبکه ABS CBN، باتیستا گفت که از بیان نظر و اعتقادش نمی‌ترسد و عقیده دارد که این فیلم بهتر از فیلم Blade Runner است. با این حال، هنوز نقش او در این فیلم مشخص نشده است، اما باتیستا را مدت کوتاهی در دومین تریلر فیلم Blade Runner 2049 مشاهده کردیم. او گفت:

من فکر می‌کنم چیزی که الان می‌خواهم بگویم شنیدن آن برای بسیاری سخت خواهد بود چون من قصد دارم بگویم که من فکر می‌کنم که فیلم Blade Runner 2049 از فیلم اول بهتر خواهد بود و من این حرف را برای این می‌‌گویم که چون فکر می‌کنم فیلمنامه این فیلم بهتر و عمیق‌تر از فیلم اول است. من فکر می‌کنم که داستان این فیلم بهتر است و به شیوه بهتری نیز روایت شده است و در آن به بسیاری از سوالات پاسخ داده می‌شود. این فیلم قرار است عالی شود.

Blade Runner 2049

کارگردانی فیلم Blade Runner 2049 بر عهده دنی ویلنو، کارگردان فیلم‌هایی چون زندانیان (Prisoners)، سیکاریو (Sicario) و ورود (Arrival)، بوده و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم همانند فیلم اصلی، بر عهده همپتون فنچر به همراه مایکل گرین، نویسنده فیلم Green Lantern بوده است. ریدلی اسکات نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم  Blade Runner 2049 حضور دارد. همچنین داستان فیلم اقتباسی از داستان فیلیپ کی. دیک بوده است. رایان گاسلینگ، هریسون فورد، جرد لتو، ادوارد جیمز آلموس، رابین رایت، دیوید باتیستا، لنی جیمز، برخد عبدی، آنا د آرماس و مکنزی دیویس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Blade Runner 2049 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Blade Runner 2049 در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده