نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

اشاره نینتندو به بازی های معرفی نشده نینتندو سوییچ

طبق اعلام مدیر نینتندو، این شرکت بازی‌هایی برای سوییچ در دست ساخت دارد که هنوز آن‌ها را معرفی نکرده است.

بسیاری از دارندگان کنسول نینتندو سوییچ این روز‌ها منتظر بازی‌هایی چون بازی Super Mario Odyssey یا اولین بسته الحاقی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild هستند. با این حال به نظر می‌رسد که نینتندو علاوه بر این بازی‌ها و همچنین بازی‌هایی که اخیرا در جریان E3 2017 معرفی شدند، بازی‌های دیگری نیز برای نینتندو سوییچ در دست ساخت دارد که هنوز آن‌ها را معرفی نکرده است. در جدید‌ترین اخبار بازی، شینیا تاکاهاشی، مدیر اجرایی نینتندو، در جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران کمپانی اعلام کرده که آن‌ها بازی‌هایی برای سوییچ در دست ساخت دارند که فعلا آن‌ها را معرفی نکرده‌اند:

ما این روز‌ها در حال کار روی بازی‌های مختلفی برای سوییچ هستیم؛ بازی‌هایی که بتوانند مانند 1-2 Switch از قابلیت‌های ویژه و خاص این کنسول بهره برده و تجربه جدیدی به کاربران ارائه دهند. ما در حال بررسی این موضوع هستیم که چه بازی‌هایی می‌توانند روی سوییچ سرگرم‌کننده باشند. 

همچنین برنامه ما این است که در آینده نزدیک یک سری از این بازی‌های در دست ساخت را معرفی کرده و از آن‌ها رونمایی کنیم. 

به هر حال نینتندو سوییچ شروع خوبی داشته و علاوه بر موفقیت‌های تجاری، بازی‌های خوبی هم برای آن عرضه شده‌اند. نینتندو همچنین در E3 2017 هم بازی‌های بزرگی چون Metroid Prime 4 و یک بازی نقش‌آفرینی از سری Pokemon را برای این کنسول معرفی کرد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده