// سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

رویداد Nintendo Direct با محوریت بازی Splatoon 2 برگزار می‌شود

کمپانی نینتندو هفته جاری برنامه Nintendo Direct را با تمرکز روی بازی Splatoon 2 پخش خواهد کرد.

کمپانی نینتندو در میان اخبار بازی اعلام کرد که قرار است پنج‌شنبه هفته جاری که مصادف می‌شود با تاریخ ۱۵ تیرماه (۶ جولای)، برنامه اینترنتی نینتندو دایرکت را با محوریت بازی Splatoon 2 پخش کند. برنامه یاد شده در روز پنج‌شنبه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران پخش خواهد شد و به گفته سازندگان، محتویات جدیدی از این بازی شوتر و انحصاری در این استریم به نمایش گذاشته خواهد شد. استریم یاد شده را می‌توانید در کانال رسمی نینتندو در یوتیوب تماشا کنید.

بازی Splatoon 2 در تاریخ ۳۰ تیرماه (۲۱ جولای) به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. این بازی از کنترلر‌های جوی‌کان و Pro Controller پشتیبانی می‌کند و روی هر دو حالت دستی و روی تلویزیون (از طریق داک) قابل بازی است. بازی دارای هر دو بخش تک‌نفره و چندنفره است. همچنین حالت‌هایی در بازی گنجانده شده است که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق اتصال بی‌سیم و کابل شبکه، ۱۰ کنسول نینتندو را به یکدیگر متصل کنند و مسابقات گروهی انجام دهند. گویا ارتباط و گفت‌وگو در حین بازی کردن بخش چندنفره آنلاین، کمی پیچیده به نظر می‌رسد. با این حال رجی فیس امی، مدیر شعبه آمریکا نینتندو، اعلام کرد که ارتباط و گفت‌وگو از طریق اسمارت‌فون می‌تواند به نفع مصرف‌کننده باشد.

رجی فیس امی در این‌باره افزود:

در واقع ما احساس می‌کنیم که استفاده از موبایل برای ایجاد ارتباط و گفت‌وگو در بازی موثر‌تر است. از آنجا که دستگاه‌های موبایل همیشه در دسترس هستند، ما با توسعه اپلیکیشنی قصد داریم که سیستم گفت‌وگوی بهتری را در دسترس کاربران قرار دهیم و این امر به نفع مصرف‌کنندگان تمام می‌شود.

برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Splatoon 2 در زومجی مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده