// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲

نسخه غربی بازی Dragon Quest 11 در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود

بالاخره انتشار جدیدترین نسخه‌ی سری ژاپنی Dragon Quest با نام Echoes of an Elusive Age در غرب توسط اسکوئرانیکس تایید شد.

اخیرا بازی Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age در ژاپن عرضه شده است و تاکنون خبری مبنی بر نسخه‌ی غربی بازی منتشر نشده بود. در حالی که بعضی از بازیکن‌ها اصلا انتظار نسخه‌ی غربی نداشتند، اسکوئرانیکس، ناشر Dragon Quest، طی ویدیویی تایید کرد که نسخه‌ی یازدهم این سری برای عرضه‌ در غرب نیز آماده می‌شود.

در ویدیویی که امروز منتشر شد، سازنده‌ی بازی Dragon Quest XI، یوجی هوری تایید کرد که آن‌ها شروع به آماده‌سازی نسخه‌ غربی بازی کرده‌اند. همچنین مشخص کرد که بازی Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age به زبان انگلیسی و چهار زبان دیگر ترجمه‌ می‌شود. قسمتی از صحبت‌‌های هوری را در زیر می‌خوانید:

متن‌‌های زیادی وجود دارد پس کار بسیار سختی در پیش داریم. ولی ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که این بازی زودتر در دسترس شما قرار بگیرد پس امیدوارم که به آن علاقه‌مند باشید.

با توجه به اخبار بازی، اسکوئرانیکس تاریخ عرضه‌ی بازی Dragon Quest XI را نیز تاریخی نامعلوم در سال ۲۰۱۸ اعلام و انتشار اطلاعات بیشتر را به پاییز موکول کرد.

هوری پلتفرم‌هایی که Dragon Quest XI در غرب روی آن‌ها عرضه می‌شود را مشخص نکرد و همچنین خبری از باندل مخصوص PS4 و 2DS بازی که در ژاپن عرضه شده بود، نیز نداد. احتمال می‌رود که باندل‌های ویژه Dragon Quest XI (به علت محبوبیت زیاد بین مردم ژاپنی) در انحصار ژاپن بمانند. این بازی چند روز پیش برای پلی‌اسیتشن 4 و 3DS در ژاپن عرضه شد و نسخه‌ی نینتندو سوییچ نیز در دست ساخت است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت نسخه‌ پلی‌استیشن 4 و 3DS بازی Dragon Quest XI کاملا با یکدیگر متفاوت هستند. تنها شباهتی که می‌توان بین این دو یافت مبارزه‌های نوبتی و سنتی ژاپنی است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده