نویسنده: علیرضا قاسمی
// جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱

پاداش پیش خرید بازی Call of Duty: WWII اعلام شد

پاداش پیش خرید Call of Duty: WWII توسط اکتیویژن اعلام شد و بازیکنان می‌توانند از این پاداش در حالت زامبی استفاده کنند. 

حالت زامبی بازی Call of Duty: WWII به طور رسمی معرفی شد و به همراه آن، اکتیویژن پاداش پیش خرید آن را اعلام کرد. اگر شما بازی را پیش از انتشار رزرو کنید، یک اسکین اسلحه جهت استفاده در حالت زامبی، پاداش خواهید گرفت. 

اسکین زامبی نازی، همانطور که از اسمش پیداست، دیوانه‌وار به نظر می‌رسد. این یک اسکین انیمیشنی، با خطوط متحرک بنفش در سرتاسر اسلحه است. در زیر، تصویر این اسکین را مشاهده می‌کنید: 

Call of Duty: WWII

اگر شما پوشش بنفش، در طول جنگ جهانی دوم را نامتعارف می‌دانید، خوشبختانه اسلج‌همر گیمز، توسعه دهنده‌ی بازی، اعلام کرده که این اسکین تنها در حالت زامبی قابل استفاده خواهد بود. 

دقیقا مانند حالت‌های زامبی کال آف دیوتی‌های قبلی، بازی Call of Duty: WW2 هم یک نوع بازی تعاملی با روایت کلی است. دیوید تننت (از سریال Dr. Who)، الودی یانگ (با تجربه بازی در Daredevil)، اودو کایر (از فیلم Blade)، کاترین وینیک (بازیگر سریال Vikings) و وینگ رامس (از فیلم Pulp Fiction)، بازیگران داستان حالت زامبی خواهند بود. 

اکتیویژن گفته است:

زامبی‌های نازی، بازیکنان را به درون افسانه‌ای ترسناک و اسرارآمیز از آزمایشات روی زامبی‌های نازی و ساخت هیولاها در طول جنگ جهانی دوم منتقل می‌کند. داستان، لایه های ناخوشایندی از یک طرح بدطینت را برای ایجاد یک ارتش بی حد و حصر و شکست ناپذیر، آشکار می‌کند. 

بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۱۲ آبان برای پلتفورم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. بتای این بازی قبل از انتشار کامل بازی، منتشر خواهد شد که با پیش خرید بازی می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده