// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

انتشار اپلیکیشن اندروید و آیفون Nintendo Switch Online

نینتندو به صورت رسمی اپلیکیشن Nintnedo Switch Online را برای اندروید و iOS منتشر کرد.

چند روز مانده به عرضه بازی Splatoon 2 در روز جمعه، نینتندو اپلیکیشن Nintendo Switch Online را برای دستگاه‌های موبایل عرضه کرد. این اپلیکیشن از طریق اپ استور و گوگل‌پلی قابل دانلود است و به راحتی به حساب کاربری نینتندو شما متصل می‌شود. البته هنوز به نظر می‌رسد مشکلاتی در ارتباط این نرم‌افزار وجود دارد و گزارش‌ها از قطع ارتباط سرور‌ها برای تعمیر و عیب‌یابی خبر می‌دهند.

در صورتی که قصد بازی کردن اسپلتون 2 را دارید می‌توانید با نصب این اپلیکیشن از ویژگی SplatNet 2 بهره ببرید که به شما امکان مشاهده نتایج مسابقات، استیج‌ها و همچنین رنکینگ را می‌دهد. نینتندو سوییچ آنلاین همچنین امکان گفتگوی صوتی یا Voice Chat را با دوستان‌تان فراهم می‌کند. این ویژگی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در هنگام بازی از راهی متفاوت به گفتگو با یکدیگر بپردازند. از دیگر خصوصیات نینتندو سوییچ آنلاین می‌توانیم به امکان دعوت دوستان از طریق فیس‌بوک و توییتر اشاره کنیم که ارتباط مناسب را میان نینتندو و شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌کند.

با توجه به انتشار تازه این اپلیکیشن باید منتظر به‌روزرسانی‌های دیگری برای تکمیل رابط کاربری و امکانات باشیم. بازی Splatoon 2 در تاریخ ۳۰ تیرماه برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و با توجه به موفقیت اولین شماره، بسیاری از بازیکنان در انتظار تجربه آن هستند. وجود این اپلیکیشن باعث می‌شود که بازیکنان راحت‌تر به نتایج مورد نظر خود بعد از اتمام بازی دسترسی پیدا کنند.

نینتندو اعلام کرده است که بازیکنان از این اپلیکیشن می‌توانند تا زمان راه‌اندازی خدمات اشتراکی آنلاین نینتندو در سال ۲۰۱۸، به صورت رایگان استفاده کنند. با توجه به ویژگی‌های آنلاین اپلیکیشن، برای استفاده از Nintendo Switch Online باید دسترسی مناسبی به اینترنت داشته باشید.

دانلود Nintnedo Switch Online


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده