// چهار شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

سرورهای بازی انحصاری The Tomorrow Children غیر فعال خواهند شد

سونی و استودیو Q-Games اعلام کردند که سرور‌های بازی The Tomorrow Children در نوامبر سال جاری خاموش خواهند شد.

گویا دیگر شاهد بازی The Tomorrow Children، ساخته استودیو کیو-گیمز (Q-Games)، نخواهیم بود. طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سونی و کارگردان این بازی یعنی دیلان کات‌برد اعلام کردند که سرور‌های این بازی در تاریخ ۱۰ آبان ماه (۱ نوامبر) به طور کامل خاموش خواهد شد، یعنی بیش از یکسال پس از عرضه بازی.

این خبر به واسطه توییتی از سوی کات‌برت منتشر شد که به این صورت بود:

بازی سرگرم‌کننده و متفاوتی بود، اما سرور‌های بازی The Tomorrow Children در نوامبر خاموش خواهد شد، آخرین مهلت شما است که بازی را انجام دهید.

کات‌برت در توییتر شروع به گفتگو با طرفداران کرد و دلیل این امر را با آنها در میان گذاشت و نوشت که بستن سرور‌های این بازی دلایل زیادی دارد. وی یکی از دلایل را وسعت کار بزرگ روی یک بازی MMO دانست که شامل آپدیت محتوای جدید و جذب کاربران جدید می‌شود.

بازی The Tomorrow Children یک اثر منحصر‌به‌فرد است که می‌توان آن را ترکیبی از دو بازی Minecraft و Marxism دانست. شما در دنیایی در این بازی حضور پیدا می‌کند که در اثر آزمایشی تمامی بشریت از روی آن محو شده است و چیزی جز تاریکی آن را فرا نگرفته است. شما از معدود نفراتی هستید که قرار است دنیای این بازی را نجات دهید و کسانی که در دنیای این بازی گم شده‌اند نجات دهید. شما با همکاری کاربران دیگر که امکان برقراری با آنها را ندارید، به دنبال جمع‌آوری منابع می‌روید و قرار است شهری جدید را بسازید.

بازی The Tomorrow Children سپتامبر سال گذشته عرضه شد و با استقبال خوبی همراه نبود؛ طوری که  قیمت آن در فروشگاه پلی‌استیشن استور از ۲۰ دلار به رایگان کاهش یافت و با نقد‌ و بررسی‌هایی منفی مواجه شد.

همچنین در فروشگاه پلی‌استیشن معلوم شد که امکان خریداری کردن محتویات بازی از تاریخ ۹ شهریور ماه (۳۱ آگوست) متوقف خواهد شد اما شما می‌توانید به واسطه‌ی بازار سیاه این بازی به خرید و فروش آیتم‌ها در بازی ادامه دهید. هیچ کدام از  اعتبارات و پول‌های داخل بازی پس از خاموش شدن سرور‌ها قابل مرجوع نیست، پس تمامی آنها را در بازی استفاده کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده