// جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

جزئیات لباس‌ های بسته الحاقی Master Trials بازی Zelda: Breath of the Wild

در جریان عرضه بسته الحاقی Master Trials بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild، جزئیات تمامی لباس‌های این بازی منتشر شد.

امروز بسته الحاقی Master Trials بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild روی نینتندو سوییچ و نینتندو Wii U عرضه خواهد شد. این بسته شامل یک سری محتویات نظیر لباس‌ها و سلاح‌های جدید است. همچنین دارندگان این DLC می‌توانند درجه سختی جدیدی را تجربه کنند و در کنار تمامی این موارد، می‌توان به چالش‌های Trial of the Sword و Travel Medallion اشاره کرد. حال در بخش لباس‌ها، ظاهرا نینتندو از سایر نسخه‌های مجموعه زلدا الهام گرفته و لباس‌هایی با حال و هوای نسخه‌های پیشین را به این مجموعه وارد کرده است.

The Legend of Zelda Outfits

طبق جدیدترین اخبار بازی، The Korok Mask با توجه به نسخه گیم‌کیوب بازی The Legend of Zelda: The Wind Waker ساخته شده است. حال، زمانی که لینک این ماسک را به صورت خود می‌زند، هرکجا که دانه‌های کُرُک قرار داشته باشند، این ماسک به نشانه علامت دادن به شما به لرزش می‌افتد. لباس بعدی لینک The Phantom Armor نام دارد که برگرفته از فانتوم‌های بازی The Legend of Zelda: Phantom Hourglass و بازی The Legend of Zelda: Spirit Tracks است. زمانی که شما این لباس را بپوشید، قدرت ضربه زدن‌تان بالا می‌رود.

سومین لباس در واقع یک کلاه به نام Midna بوده که برگرفته از بازی The Legend of Zelda: Twilight Princess است و زمانی که لینک این کلاه را استفاده می‌کند، در مقابل گاردین‌ها از قدرت دفاعی بیشتری برخوردار می‌شود. بازی The Legend of Zelda: Majora’s Mask یکی از نسخه‌های خاطره‌انگیز مجموعه زلدا بود که روی نینتندو 64 عرضه شد. آن بازی دارای شخصیتی به نام تینگل بود و حال، در بسته الحاقی Master Trials شاهد لباس تینگل هستیم. زمانی که لینک لباس تینگل را می‌پوشد، در شب با سرعت بیشتری می‌تواند حرکت کند.

آخرین لباس این بسته الحاقی در واقع یک ماسک به نام ماجورا است که مربوط به بازی The Legend of Zelda: Majora’s Mask می‌شود. زمانی که لینک این ماسک را به صورت می‌زند، دشمنان ضعیف بازی نظیر موبلین‌ها و بوکبلین‌ها فکر می‌کنند لینک یکی از آن‌ها است و به او حمله نمی‌کنند. علاقه‌مندان به تجربه بسته الحاقی Master Trials تنها باید اکسپنشن ۲۰ دلاری بازی را خریداری کنند تا بتوانند به محتویات این بسته الحاقی دسترسی داشته باشند.


منبع aotf
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده