// سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

کنسول مینی Super Famicom معرفی شد

کمپانی نینتندو نسخه مینی و ژاپنی کنسول Super Famicom را با نام Nintendo Classic Mini: Super Famicom معرفی کرد.

به دنبال معرفی کنسولی مینی SNES، اکنون کمپانی نینتندو در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، نسخه مینی و ژاپنی کنسول Super Famicom را نیز معرفی کرد. کنسول جدید که با نام Nintendo Classic Mini: Super Famicom معرفی شده، در تاریخ ۱۳ مهرماه (۵ اکتبر) با قیمت ۷۸۹۰ ین (تقریبا ۷۰ دلار) عرضه خواهد شد.

کنسول Super Famicom در سال ۱۹۹۰ میلادی عرضه شد و نسخه مینی این کنسول قرار است به همراه دو کنترلر و ۲۱ بازی در دسترس قرار بگیرد. ضمنا بازی Star Fox 2 که پیش‌تر منتشر نشده بود نیز در فهرست بازی‌های کنسول جدید دیده می‌شود. لیست بازی‌های نسخه ژاپنی این کنسول با فهرست‌ بازی‌های نسخه آمریکایی و اروپایی متفاوت است؛ به طوری که نسخه ژاپنی، بازی‌هایی همچون Panel de Pon و Super Soccer را در خود جای داده است؛ در حالی که شاهد بازی Earthbound در آن نیستیم. در ادامه می‌توانید نگاهی به فهرست‌های بازی‌های این کنسول بیندازید.

super famicom

در همان روز عرضه این کنسول، آداپتور برق این محصول نیز با قیمت ۱۰۰۰ ین (تقریبا ۹ دلار) به طور جداگانه عرضه خواهد شد. البته گفتنی است که آداپتور برق کنسول Nintendo Classic Mini: Family Computer نیز با کنسول جدید سازگاری خواهد داشت. در پی معرفی کنسول‌های مینی از سوی نینتندو، تحلیلگران بر این باور هستند که کنسول بعدی این کمپانی، نسخه مینی کنسول N64 خواهد بود.

سال گذشته استقبال زیادی از کنسول مینی NES Classic شد که در نتیجه، موجودی آن در بازار به اتمام رسید. اما نینتندو این‌بار اعلام کرده است که تعداد کنسول بیشتری را برای عرضه در نظر خواهد گرفت. البته باز هم احتمال می‌رود که در انتهای سال جاری میلادی، موجودی این کنسول‌ها به اتمام برسد و این محصول به یک آیتم کالکتور تبدیل شود.

در ادامه می‌توانید نگاهی به کنسول Nintendo Classic Mini: Super Famicom بیندازید.

super famicom

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده