نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

بازی های Fallout و Elder Scrolls در جهان مشترکی جریان ندارند [E3 2017]

کمپانی بتسدا در جریان نمایشگاه E3 2017 تئوری جریان داشتن بازی‌های Fallout و The Elder Scrolls در جهانی مشترک را رد کرد.

سری بازی‌های Fallout و The Elder Scrolls که هر دو توسط بتسدا ساخته می‌شوند، از جمله بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند. هر دوی این بازی‌ها در جهانی وسیع جریان دارند؛ با این تفاوت که سری فال‌اوت دنیایی آخرالزمانی را به تصویر می‌کشد و سری الدر اسکرولز یک دنیای کهن و اسطوره‌ای را. با این حال یک تئوری جالب در مورد این دو بازی مطرح بود و برخی گیمر‌ها با استناد به یک سری مکان‌ها و آیتم‌های شبیه به هم، گفته بودند که احتمالا این دو بازی در جهانی مشترک جریان دارند.

حال پیت هاینز، مدیر بازاریابی بتسدا، در جریان نمایشگاه E3 2017 این تئوری را اشتباه خوانده و آن را رد کرده است. وی در این مورد گفت:

راستش نمی‌دانم چطور طرفداران، چنین تئوری‌ای را مطرح کرده‌اند. سری الدر اسکرولز از ابتدا توسط خود ما ساخته شده است و این در حالی است که سری فال‌اوت را ابتدا یک استودیو و ناشر دیگر توسعه داده‌اند و ما پس از گذشت چند شماره، حق ساخت آن را دریافت کرده‌ایم. شاید یک سری موارد شبیه به هم در بازی‌ها دیده شود که کاربران را به اشتباه بیندازد؛ با این حال، ما پس از دریافت حق ساخت سری فال‌اوت داستان آن را دستکاری نکردیم تا این بازی در جهانی مشترک با الدر اسکرولز جریان داشته باشد. پس این تئوری که دو مجموعه در یک جهان جریان دارند، اشتباه است.

پس همان‌طور که هاینز هم اشاره کرد، شاید یک سری المان مشترک بین این دو بازی دیده شود، اما جریان داشتن دو بازی در دنیایی مشترک درست نیست.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده