نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸

بازی Wolfenstein 2: The New Colossus در آمازون لیست شد

سایت معتبر آمازون بازی Wolfenstein 2: The New Colossus را لیست کرده که از احتمال رونمایی آن در کنفرانس E3 2017 بتسدا خبر می‌دهد.

شایعه ساخت دنباله‌ای برای بازی Wolfenstein: The New Order از مدت‌ها پیش به گوش می‌رسد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سایت آمازون آلمان بازی‌ای به اسم Wolfenstein 2: The New Colossus را لیست کرده است که به نظر می‌رسد دنباله این بازی باشد. در حالی که چند روز بیش‌تر تا کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3 2017 باقی نمانده، انتظار می‌رود که این بازی در این کنفرانس رسما رونمایی شود.

در سایت آمازون این بازی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی لیست شده و تاریخ انتشار آن هم ۵ آبان ذکر شده است. البته در حال حاضر این بازی از لیست آمازون حذف شده است.

با اینکه بتسدا، ناشر این سری، تا به امروز رسما دنباله بازی Wolfenstein را تایید نکرده، اما چندی پیش پیت هاینز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که استودیو ماشین‌گیمز، سازنده این سری، در حال ساخت یک بازی فوق‌العاده هیجان‌انگیز است. همچنین پس از پایان کنفرانس بتسدا در E3 2016 نیز اخباری مرتبط با نسخه‌ای از این سری با نام The New Colossus منتشر شده بود.

به هر حال با توجه به این اخبار، احتمال اینکه بازی Wolfenstein 2: The New Colossus در کنفرانس E3 2017 بتسدا معرفی شود، بسیار بالا است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده