نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

اطلاعات تازه ای از بازی Splatoon 2 منتشر شد

با انتشار شماره‌ی جدید مجله‌ی EDGE اطلاعات تازه‌ای از بازی مورد انتظار Splatoon 2 منتشر شده است.

طبق آخرین اخبار بازی، در جدیدترین شماره‌ی مجله‌ی اج (EDGE) جزئیات تازه‌ای از بازی Splatoon 2 منتشر شده است که به بررسی تفاوت‌های این نسخه از بازی با نسخه‌ی اول این سری می‌پردازد.

بدون شک بازی Splatoon 2 یکی از بهترین بازی‌هایی خواهد بود که امسال به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و با وجود شباهت‌های زیاد این بازی به نسخه‌ی اول مجموعه، تفاوت‌های قابل توجهی بین آنها وجود دارد که شماره‌ی جدید مجله‌ی اج به این موضوع پرداخته است.

اطلاعات انتشار یافته در مجله‌ی اج حاکی از آن است که نقشه‌ی بخش چند‌نفره‌ی بازی هر دو ساعت یک‌بار گردش و دوران خواهد داشت که این اتفاق هر چهار ساعت یک‌بار در نسخه‌ی اول این سری رخ می‌داد. این خبر یقینا برای طرفداران این مجموعه خوشحال‌کننده خواهد بود؛ زیرا از تنوع بیشتر بازی حکایت دارد.

هیساشی نوگامی (Hisashi Nogami)، تهیه‌کننده‌ی بازی Splatoon 2، اذعان داشت:

با وجود معرفی دو نقشه، یک سلاح جدید و یک نوع بخش تک‌نفره، در بازی همچنان سوالات بسیاری برای پاسخ دادن وجود خواهد داشت. ما احساس می‌کنیم که درواقع بخش اصلی گیم‌پلی به انتخاب سلاح کارآمد برای به‌کارگیری در نقشه‌ها بازمی‌گردد. علاوه بر این، در بازی Splatoon 2 نقشه‌ها هر دو ساعت یک‌بار می‌چرخند که در مقایسه با نسخه‌ی اول بازی، دَوران نقشه‌ها سریع‌تر اتفاق می‌افتد.

بازی Splatoon 2 در تاریخ ۲۱ جولای (جمعه، ۳۰ تیر) به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.  


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده