// یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

تریلر معرفی شخصیت Ranger بازی Quake Champions

کمپانی بتسدا با انتشار یک ویدیو شخصیت Ranger بازی Quake Champions را معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بتسدا، ناشر بازی Quake Champions، ویدویی جدید از این بازی را منتشر کرد که در جریان آن، شاهد معرفی شدن شخصیت Ranger هستیم. 

در این ویدیوی ۵۴ ثانیه‌ای صحنه‌هایی از مبارزات و توانایی‌های شخصیت رنجر را مشاهده خواهیم کرد. از طرفی اگر از هواداران قدیمی مجموعه Quake باشید، حتما نام این کاراکتر را شنیده‌اید؛ زیرا رنجر یکی از شخصیت‌های نسخه اول این بازی بود و در آن زمان از شخصیتی نمادین در بین مخاطبان برخوردار بود. وی از دو دهه گذشته برای نجات زندگی‌اش مدام در حال جنگیدن بوده است.

از میان توانایی‌های شخصیت رنجر می‌توان به Dire Orb و Son of a Gun اشاره کرد. با توانایی Dire Orb رنجر می‌تواند به قسمت‌های مختلف نقشه بازی، تلپورت و دشمنان خود را غافلگیر کند. همچنین به واسطه این قابلیت می‌توانید از گلوله‌های شلیک‌شده به سمت خود، جاخالی دهید. این قابلیت همانند یک پورتال است که به سمت مسیر مورد نظر پرتاب می‌شود. اگر از این پورتال استفاده نکنید، پس از مدتی منفجر می‌شود و به دشمنان اطراف خود آسیب وارد می‌کند. همچنین اگر از این توانایی برای به دام انداختن یکی از دشمنان خود استفاده کنید، می‌توانید در ادامه، آسیبی جدی را به وی وارد کنید.

قابلیت Sun of a Gun سبب می‌شود که میزان آسیبی که به شما وارد می‌شود، ۲۰ درصد کاهش پیدا کند. همچنین به واسطه این قابلیت می توانید با شلیک موشک به سمت زمین (سلاح شما یک بخش موشک‌انداز دارد)، به هوا پرش کنید و مسافت طولانی‌تری را بپیمایید یا به مناطق مرتفع نقشه بازی برسید.

در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی شخصیت Ranger را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت‌ آپارات مراجعه کنید

متاسفانه هنوز تاریخ عرضه‌ دقیقی برای این بازی اعلام نشده است؛ ولی انتظار می‌رود بازی Quake Champions در سال جاری میلادی به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی عرضه شود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده