نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

تعداد کاربران بازی The Crew به ۱۲ میلیون نفر رسید

یوبی سافت اعلام کرد که تعداد کاربران بازی ماشین سواری The Crew به ۱۲ میلیون نفر رسیده است.

بازی The Crew در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و با وجود مشکلاتی که داشت، استقبال خوبی از آن شد. حال در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت اعلام کرده که تعداد کاربران این بازی ماشین‌سواری به ۱۲ میلیون نفر رسیده است. به مناسبت رسیدن تعداد کاربران بازی به این رقم، برخی از سازندگان بازی با انتشار متن‌هایی خوشحالی خودشان را ابراز کرده‌اند.

استفان بیلی، کارگردان بازی، متن زیر را در این مورد منتشر کرده است:

هر بار که بیش‌تر شدن تعداد کاربران بازی را مشاهده می‌کنیم، من نمی‌توانم جلوی احساساتم را بگیرم. ساخت و عرضه بازی The Crew، رویای دوران کودکی من بود. همواره دوست داشتم جهانی خلق کنم که کاربرانش بتوانند آزادانه در آن گشت و گذار کرده و با یکدیگر رقابت کنند و به تنهایی یا همراه با دوستان‌شان لحظه‌های نابی خلق کنند. اما در زمان انتشار بازی هرگز تصور نمی‌کردم که چنین استقبالی از آن شود و حال از اینکه رشد تعداد کاربران بازی را می‌بینم، بسیار خوشحال هستم.

جولین هامر، یکی دیگر از سازندگان بازی نیز بیانیه زیر را منتشر کرده است:

ما همگی گیمر بوده و از اینکه بخشی از جامعه کاربری بازی The Crew هستیم و می‌توان تجربیات نابی را که خلق کرده‌ایم با بقیه به اشتراک بگذاریم، حس بسیار خوبی داریم. همچنین این حس باعث می‌شود تا ما با انگیزه بیش‌تری کارمان را ادامه دهیم.

بازی The Crew در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و از آن زمان تا به امروز دو بسته الحاقی برای این بازی منتشر شده است. اولین بسته The Crew: Wild Run نام داشت که در سال ۲۰۱۵ در دسترس قرار گرفت و بسته دوم هم با نام The Crew: Calling All Units در سال ۲۰۱۶ منتشر شد.

به هر حال با توجه به استقبال خوبی که از این بازی صورت گرفته، شاید یوبیسافت روزی به فکر ساخت دنباله بازی نیز باشد. نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده