نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

ویژگی های نسخه ویندوز 10 بازی Sea of Thieves آشکار شد

استودیو Rare در جدیدترین ویدیوی خود به تشریح ویژگی‌های نسخه ویندوز 10 بازی Sea of Thieves می‌پردازد.

امروز استودیو ریر یک ویدیوی جدید از بازی ماجراجویی در دست ساخت خود یعنی بازی Sea of Thieves منتشر کرد که متمرکز بر نسخه ویندوز 10 بازی است.

اول از همه اینکه تد تیمینز، طراح ارشد نسخه رایانه‌های شخصی بازی، اعلام کرد که نسخه آلفای فنی بازی Sea of Thieves امروز برای رایانه‌های شخصی آغاز می‌شود. نسخه رایانه‌های شخصی بازی در آزمایشگاه تست سازگاری مایکروسافت در سیاتل تست می‌شود تا استودیو Rare از پایداری و کارایی مطلوب بازی اطمینان حاصل کند.

تیم سازنده در حال حاضر به سختی در حال کار روی تنظیمات گرافیکی Sea of Thieves است و در حالی که تنظیمات آلفای فنی بازی به طور ویژه روی عملکرد صحیح سیستم تشخیص خودکار تنظیمات متمرکز است، تنظیمات سفارشی هم در هفته‌های آینده به این نسخه افزوده خواهد شد. تنظیمات Field of View در حال حاضر از داخل بازی به درستی کار می‌کند و قرار است تمامی ویژگی‌های نسخه پی‌سی بازی با در نظر گرفتن بازخورد بازیکنان ساخته شوند.

نسخه ویندوز 10 بازی از نظر محتوا به طور کامل با نسخه ایکس‌باکس وان برابری می‌کند و امکاناتی مانند عوض کردن کنترل بازی در کیبورد در آینده، و پیش از عرضه رسمی به بازی افزوده خواهد شد.

استودیو Rare همچنین روی گیم‌پلی کراس-پلتفرم بازی هم در حال کار بوده و اعضای تیم به طور مخفیانه با یک رایانه شخصی که بازی را با رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌کند، وارد سرورهای تست نسخه ایکس‌باکس وان شده‌اند.

در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

بازی Sea of Thieves امسال برای ویندوز 10 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده