نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

سریال The Witcher نت فلیکس از گرالت استودیو CD Projekt Red الهام خواهد گرفت

کارگردان سریال The Witcher نت فلیکس از منابع الهام خود برای شخصیت پردازی گرالت در سریال می‌گوید.

هنگامی که هفته گذشته اعلام شد نت فلیکس قصد دارد یک سریال جدید براساس سری The Witcher بسازد، موجب غافلگیری مردم و به خصوص طرفداران این سری شد.

در صورتی که اخبار بازی The Witcher را دنبال کرده باشید، می‌دانید که این سری بازی استودیو CD Projekt Red براساس مجموعه رمان آندری ساپکوسکی ساخته شده است. اما نکته غافلگیرکننده دیگر در مورد سریال این است که قرار است داستان آن بیشتر بر مبنای رمان‌ها باشد تا بازی‌های سری که از محبوبیت جهانی بیشتری برخوردار هستند. البته این خبر به معنای عدم حضور گرالتِ سی‌دی پراجکت رد در سریال نیست.

در مصاحبه اخیر توماس باگینسکی، کارگردان سریال The Witcher، با وب‌سایت Inn Poland، وی از علاقه خود به نسخه CD Projekt Red گرالت سخن گفت. این کارگردان اظهار داشت در حالی که ممکن است بسیاری فقط با نسخه بازی گرالت آشنایی داشته باشند، رمان‌ها شرح متفاوتی از این شخصیت دارند. در نتیجه، شباهت‌های آشکاری میان نسخه CD Projekt Red و رمان گرالت در سریال وجود خواهد داشت؛ اما باگینسکی قصد دارد مسیر خود را برای این سریال دنبال کند. با توجه به اینکه آزادی فراوانی برای دنبال کردن ایده‌های خلاقانه پیرامون این مجموعه وجود دارد، مسلما رویکرد باگینسکی نسبت به سری ویچر جالب توجه خواهد بود.

نت‌فلیکس در حال همکاری با توماس باگینسکی به عنوان کارگردان و شان دنیل به عنوان مدیر اجرایی است و این سریال توسط کمپانی لهستانی Platige Image تولید خواهد شد. هنوز تاریخ پخش سریال و فهرست بازیگران مشخص نشده؛ اما به نظر می‌رسد که روند توسعه آن با سرعت در حال انجام است. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده