نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: شروع پر قدرت Injustice 2

بازی Injustice 2 اولین هفته انتشار خود را پر قدرت آغاز کرد و توانست به صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان تبدیل شود.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها در انگلستان را بر عهده دارد،‌ این هفته بازی Injustice 2 توانست در اولین هفته انتشارش بسیار موفق عمل کند و به صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان تبدیل شود. این بازی اولین بازی مبارزه‌ای از زمان Mortal Kombat X است که توانسته در جدول فروش هفتگی انگلستان صدر نشین شود که در هفته هجدهم سال ۲۰۱۵ توانسته بود این مقام را کسب کند.

در جایگاه دوم جدول این هفته نیز یک تازه وارد دیگر قرار گرفته است. بازی واقعیت مجازی جدید سونی با نام Farpoint توانست کار خود را در جایگاه دوم آغاز کند. این آغاز به این معنی است که Farpoint توانسته بالاترین رتبه را در میان بازی‌های واقعیت مجازی به دست آورد. در مکان سوم جدول این هفته، شاهد حضور بازی Grand Theft Auto V هستیم که با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته، به این جایگاه دست پیدا کرده است. صدرنشین هفته گذشته یعنی بازی Prey، ساخته جدید استودیوهای آرکین که توسط بتسدا منتشر شده است، با سقوطی سه پله‌ای از مکان اول به مکان چهارم رسید. در جایگاه پنجم باز هم به یک بازی جدید می‌رسیم. Fire Emblem Echoes Shadows of Valentina توانست کار خود در جایگاه پنجم آغاز کند و به این ترتیب سه بازی از پنج بازی پرفروش هفته در اختیار بازی‌های تازه منتشر شده قرار گرفت.

در مکان ششم جدول این هفته نیز بازی Mario Kart 8 Deluxe، انحصاری جدید نینتندو سوییچ قرار گرفته است که نسبت به هفته گذشته، سه پله سقوط کرده است. فیفا 17 از دیگر بازی‌های سه پله سقوط کرده این هفته است که هفته را در مکان هفتم به پایان رساند. تنها بازی در میان ۱۰ بازی پرفروش انگلستان که جایگاهش نسبت به هفته گذشته تغییری نکرده است، بازی Ghost Recon: Wildlands است که توانست مکان هشتم هفته پیش خود را حفظ کند. راکت لیگ اما توانست لقب بیشترین سقوط هفته در میان ۱۰ بازی پرفروش را به خود اختصاص دهد و با ۴ پله سقوط، از مکان پنجم به مکان نهم رسید.

در جایگاه آخر جدول این هفته نیز نام یک بازی تازه منتشر شده دیگر به چشم می‌خورد. بازی The Surge، محصول جدید Focus Home Interactive .

در ادامه می‌توانید جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان را در هفته منتهی به ۲۰ می (۳۰ اردیبهشت) مشاهده کنید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-

Injustice 2

صدرنشینی در هفته اول انتشار
۲-

Farpoint

بالاترین جایگاه یک بازی واقعیت مجازی
۳۲

Grand Theft Auto V

-
۴۱

Prey

-
۵-

Fire Emblem Echoes: Shadows of Vantia

-
۶۳

Mario Kart 8 Deluxe

-
۷۴

FIFA 17

-
۸۸

Ghost Recon Wildlands

-
۹۵

Rocket League

-

۱۰-

The Surge

-

نگاهی به بازی‌های تازه منتشر شده هفته

Injustice 2

Injustice 2

بازی Injustice 2 یک بازی مبارزه‌ای است که توسط استودیو ندررلم ساخته شده است و برادران وارنر وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد و دنباله‌ای بر بازی Injustice: Gods Among Us محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۳ عرضه شده بود. این بازی به صورت اختصاصی برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شد و هنوز خبری از عرضه نسخه رایانه‌های شخصی آن در میان نیست. البته نسخه‌ای از این بازی برای گوشی‌های اندروید و iOS نیز همزمان با انتشار بازی روی کنسول‌ها به صورت رایگان در دسترس قرار گرفت. 

در این بازی شما توانایی انتخاب از میان شخصیت‌های دنیای DC را دارید و با اینکه هسته اصلی گیم‌پلی بازی شبیه به نسخه اول بازی است، اما ندررلم نوآوری‌های تازه‌ای را برای بازی خود در نظر گرفته است. این بازی با واکنش مثبت طرفداران و منتقدان روبه‌رو شد.

Farpoint

Farpoint

بازی Farpoint به صورت انحصاری برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR توسط ایمپالس گیر منتشر شده است. در این بازی که یک اثر ماجراجویی فضایی است، شما در نقش یک فضانورد هستید که طی یک سانحه سفینه شما در یک سیاره بیگانه فرود آمده است و باید ضمن تلاش برای زنده ماندن و جنگیدن با موجودات مختلف، سیاره مرموز جدید را جستجو کنید.

Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia

Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia

این بازی که در ژاپن با نام Fire Emblem Echoes: Another Hero King شناخته می‌شود،‌ یک بازی نقش‌آفرینی تاکتیکال است که توسط نینتندو برای کنسول 3DS منتشر شده است. این بازی دقیقا یک بازسازی کامل از Fire Emblem Gaiden است که در سال ۱۹۹۲ برای کنسول Famicom منتشر شده بود. 

بازی داستان دو دوست قدیمی به نام‌های آلم و سلیکا را روایت می‌کند که در دو جبهه روبه‌روی هم برای کشورهایشان در حال مبارزه هستند. این بازی با حفظ المان‌های اصلی نسخه سال ۱۹۹۲، نوآوری‌های جدیدی در خود داشته است. 

The Surge

The Surge

بازی The Surge یک بازی علمی تخیلی اکشن نقش‌آفرینی است که توسط Deck13 ساخته شده و Focus Home Interactive وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد. این بازی برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شد و در حقیقت یک دنباله معنوی برای بازی Lords of the Fallen محسوب می‌شود.

Deck13 مدعی شده است که بازی‌های Rise of the Robots و مجموعه Souls الهام بخش این بازی بوده‌اند.


منبع Chart Track
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده