// دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

استودیو پلاتینیوم گیمز از بازی بعدی خود خبر داد

استودیو پلاتینیوم گیمز در جریان رویداد BitSummit که در ژاپن برگزار شد، اشاره‌ای به آی‌پی جدید خود کرد.

ظاهرا استودیو پلاتینیوم گیمز، سازنده بازی Bayonetta، در حال کار روی IP جدیدی است. البته این آی‌پی در مراحل اولیه توسعه به سر می‌برد و هنوز هیچ اطلاعاتی از آن منتشر نشده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان رویداد BitSummit که در ژاپن برگزار شد، آتسوشی اینابا، تهیه‌کننده استودیو پلاتینیوم گیمز، در جریان صحبت‌های خود اعلام کرد که تیم سازنده در حال کار روی یک آی‌پی است که هنوز شکل خاصی به خود نگرفته است. همچنین در ادامه گفته شد که این پروژه جدید قرار است به دست شخصی جدید کارگردانی شود. با این حال، اینابا به این نکته اشاره کرد که نمی‌تواند اطلاعاتی از این پروژه و شخصی که آن را کارگردانی می‌کند، در اختیار مخاطبان قرار بدهد.

نکته جالب اینجا است که در رویداد BitSummit سال گذشته نیز استودیو پلاتینیوم گیمز اعلام کرده بود که قصد ساخت یک بازی جدید را دارد. با این حال ظاهرا آن‌ها برای ساخت این بازی مصمم‌اند. البته در این مرحله همیشه افکار و برنامه‌ها می‌توانند تغییر کنند؛ مخصوصا الان که هنوز معرفی رسمی این بازی صورت نگرفته است. در ادامه آتسوشی اینابا حتی به این نکته اشاره کرده است که مطمئن نیست استودیو پلاتینیوم گیمز بتواند سالانه یک بازی روانه بازار کند. 

در سال ۲۰۱۶ نیز در جریان یک مصاحبه، تاتسویا مینامی، مدیر عامل استودیو پلاتینیوم گیمز، اعلام کرده بود که این استودیو قصد دارد تنها دنباله‌ی مجموعه‌های خود را توسعه دهد؛ ولی همیشه همه چیز مطابق میل‌شان پیش نرفته است. وی در این‌باره گفته بود:

ما قبلا با این طرز فکر کار می‌کردیم که استودیویی باشیم که بازی‌های ۱۰۰ درصد اورجینال می‌سازد. با این حال، مشخص شد که انجام این کار به شکل قابل توجهی مشکل است و از این‌رو اکنون روی سایر بازی‌ها هم کار می‌کنیم.

در آخر، نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی جدید استودیو پلاتینیوم گیمز چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده