// جمعه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

بازی Birthdays the Beginning منتشر شد

سازنده Harvest Moon با انتشار تریلری اثر جدید خود یعنی بازی Birthdays the Beginning را برای پی‌سی و پلی‌استیشن 4 عرضه کرد.

بازی Birthdays the Beginning، ساخته استودیو آرک سیستم ورکز (Arc System Works) به دست ناشر آن یعنی ان‌آس‌اس آمریکا (NIS America) برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخص ویندوزی منتشر شد. ضمن اعلام این خبر سازندگان تریلر هنگام عرضه آن را نیز منتشر کردند.

همانطور که در اخبار بازی خواندیم این بازی به دست خالق نامدار بازی Harvest Moon یعنی یوسوهیرو وادا ساخته شده است. در ادامه می‌توانید توضیحات صفحه استیم بازی Birthdays the Beginning را مطالعه کنید:

بازی Birthdays the Beginning یک اثر جهان باز یا به اصطلاح سند‌باکس است که در آن کاربران با خلق دنیا‌های مکعب مانند، شروع به خلق موجودات می‌کنند. کاربران با در نظر گرفتن عوامل محیطی که به طور دقیق طراحی شده است می‌بایست سطح جغرافیای و حتی دمای دنیای خود را مشخص کنند تا بتوانند موجودات خود را خلق کنند.

ویژگی‌های بارز بازی Birthdays the Beginning از این قرار است:

  • جهانی زیر دستان شما: کاربران می‌توانند دنیایی را با سلیقه خود، از کوه‌ها گرفته تا جنگل‌ها، خلق کنند و هیچ محدودیتی گریبانگیر آنها نخواهد بود.
  • آغاز زندگی: با تمامی آیتم‌هایی که در دنیای واقعی گنجانده شده، از کوچکترین اورگانیسم‌ها گرفته تا سلول‌های تکامل یافته، آشنا شوید و از آنها برای خلق دایناسور‌ها و موجودات اولیه به کار بگیرید.
  • تخیلات خود را پرورش دهید: تصورات خودتان را از دنیای دلخواه خود به کار بگیرید و با خلق آن، موجودات و حیوانات را پرورش دهید.

بازی Birthdays the Beginning هم اکنون با قیمت ۳۹.۹۹ دلار برای کاربران پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده