نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۲

نینتندو برنامه هایش برای E3 2017 را اعلام کرد

نینتندو در E3 2017 کنفرانسی نخواهد داشت؛ اما این به معنی غیبت کمپانی ژاپنی در این رویداد عظیم نیست.

در حالی که در چند وقت اخیر شرکت‌هایی چون سونی، مایکروسافت و بتسدا زمان دقیق کنفرانس خود در E3 2017 را اعلام کردند، کمپانی نینتندو اعلام کرد که قصد ندارد در این رویداد عظیم کنفرانسی داشته باشد. با این حال، این قضیه به معنی غیبت نینتندو در E3 2017 نیست و این شرکت برنامه‌هایی برای این رویداد دارد که شامل یک استریم، مانند استریم‌های نینتندو دایرکت و رویداد Treehouse می‌شود.

طبق اعلام نینتندو، برنامه‌های این شرکت در نمایشگاه E3 2017 در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه روز ۲۳ خرداد به وقت ایران و با Nintendo Spotlight آغاز خواهد شد. در جریان این رویداد، بازی‌های نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۷ معرفی می‌شوند و قرار است اخباری هم در مورد بازی Super Mario Odyssey در آن منتشر شود. بلافاصله پس از Spotlight، شاهد رویداد Treehouse این شرکت خواهیم بود که قرار است در آن، بازیسازان و توسعه‌دهندگان حضور یابند و در مورد فعالیت‌های خودشان و پروژه‌های در دست ساخت توضیح دهند.

همچنین در روز‌های ۲۳ و ۲۴ خرداد شاهد پخش محتوایی مرتبط با بازی‌های Splatoon 2 و ARMS خواهیم بود که تمامی این نمایش‌ها از طریق کانال توییچ و یوتیوب نینتندو پخش خواهند شد. به هر حال نینتندو اخیرا کنسول جدید خود، یعنی نینتندو سوییچ را عرضه کرده و انتظار می‌رود که در E3 2017، برخلاف سال گذشته که استریم بسیار خسته‌کننده‌ای داشت، شاهد حضور پررنگ این شرکت و معرفی بازی‌های آینده سوییچ باشیم.

برای اطلاع از تاریخ دقیق کنفرانس دیگر کمپانی‌ها به صفحه E3 2017 در زومجی مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده