// دوشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

باندل های پلی استیشن 4 و 2DS XL بازی Dragon Quest XI رونمایی شدند

باندل‌های ویژه کنسول‌های پلی‌استیشن 4 اسلیم و نینتندو 2DS XL برای بازی Dragon Quest XI رونمایی شدند.

کمتر پیش می‌آيد که بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی و نینتندو در یک روز، باندل ویژه‌ای را برای کنسو‌ل‌های خود معرفی کنند؛ دیروز اما این اتفاق رخ داد و این دو کمپانی ژاپنی هر کدام به صورت جداگانه از باندل بازی Dragon Quest XI برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و 2DS XL رونمایی کرده‌اند.

در جبهه سونی، این کمپانی ژاپنی از باندل Dragon Quest Loto Edition پلی‌استیشن 4 برای عرضه در کشور ژاپن در تاریخ ۲۹ جولای (۷ مرداد) رونمایی کرده است. باندل جدید به همراه بازی Dragon Quest XI و با قیمت ۳۹ هزار ۹۸۰ ین عرضه خواهد شد که دارای هاردیسک یک ترابایتی به همراه یک آیتم جالب و خنده‌دار است که به قسمت USB کنسول متصل می‌شود. شما می‌توانید تریلر و تصاویر منتشر شده از این کنسول زیبا را از پایین تماشا و دانلود کنید.

از سوی دیگر، نینتندو هم مدل Hagure Metal Edition را برای کنسول تازه معرفی‌شده نینتندو 2DS XL‌ رونمایی کرده است. این کنسول نیز قرار است در روز ۲۹ جولای (۷ مرداد) با قیمت ۲۲ هزار ۴۸۰ ین عرضه شود. مشابه با محصول سونی، کنسول نینتندو هم در کنار ظاهری سفارشی‌شده به همراه یک نسخه از بازی منتشر می‌شود.

بازی Dragon Quest XI در تاریخ ۷ مرداد برای پلی‌استیشن 4 و کنسول 3DS منتشر خواهد شد. بنا به دیگر اخبار بازی، این بازی در تاریخ نامشخصی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

| |

 Dragon Quest Loto Edition پلی‌استیشن 4

 Dragon Quest Loto Edition پلی‌استیشن 4

New Nintendo 2DS XL Hagure Metal Edition

New Nintendo 2DS XL Hagure Metal Edition


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده