// سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

جزئیات بروزرسانی 2.0 بازی Heroes of the Storm منتشر شد

در جدیدترین بروزرسانی بازی Heroes of the Storm تغییراتی در سیستم گیم‌ پلی بازی اضافه خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد، سازنده و ناشر بازی Heroes of the Storm، اعلام کرده است که در بروزرسانی جدید این بازی، تغییراتی در سیستم گیم‌پلی بازی Heroes of the Storm اعمال خواهد شد. بر اساس گفته این کمپانی، در بروزرسانی 2.0 این بازی شاهد تغییراتی در سیستم لوت و Cosmetic‌ آیتم‌های بازی هستیم.

همچنین بلیزارد جدا از این‌، تغییرات دیگری نظیر تغییر در واحد پولی بازی اشاره کرد. همچنین در بروزرسانی 2.0 بازی Heroes of the Storm، شخصیت کاسیا به بازی اضافه خواهد شد. در این میان می‌توان مهم‌ترین تغییر در بروزرسانی پیش‌روی را مربوط به لول‌آپ و بالاترین سطح بازیکنان دانست که پس از این بروزرسانی، محدودیت لول برداشته خواهد شد. در گذشته پیشرفت‌های بازیکنان تا سطح ۴۰ در نظر گرفته شده بود.

از این پس این دو سیستم با یک دیگر یکی خواهند شد و نحوه کار کرد به این شکل است که سطح بازیکن شما، مجموع لول‌های قهرمان‌تان در بازی خواهد بود. همچنین پس از این بروزرسانی تمام XPهایی که پس از رسیدن به آخرین سطح دریافت کرده‌اید محاسبه شده و برای بازیکن شما در نظر گرفته می‌شود.

در بخش لوت کردن Chestهای بازی، همانند بازی Overwatch با دریافت هر لول، یک صندوق در اختیار شما قرار داده می‌شود. حال پس از بروزرسانی 2.0 بازی Heroes of the Storm، سعی شده است تا بازیکنان بیش از پیش آیتم‌های کم‌یاب بازی را دریافت کنند. جدای از صندوق‌های طلایی که برای بدست آوردن آن‌ها می‌بایست به یک رکورد از قبل تعیین شده می‌رسیدید، از این پس با دریافت صندوق‌های معمولی، حداقل یک آیتم کمیاب در اختیار شما قرار داده می‌شود. حال اگر با هزینه کردن طلا در بازی صندوق‌ خود را Re-Roll کنید شانس دریافت آیتم کمیاب با ارزش بالا برای شما بیشتر می‌شود. هر صندوق شامل آیتم‌هایی نظیر دیالوگ شخصیت‌ها، قهرمان‌های قابل بازی، آیکون‌های Portrait و پک‌های Announcer است. حال پس از این بروزرسانی بنر، ایموجی و اسپری‌هایی برای قهرمان‌های بازی در نظر گرفته می‌شود.

بازیکنان می‌توانند از ایموجی‌های بدست آورده در طول چت کردن در بازی استفاده کنند و اسپری‌ها نیز همانند بازی Overwatch، برای مشخص کردن قسمتی از محیط مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین از این پس قادر خواهید بود تا آیتم‌های Cosmetic خود را سازمان‌دهی کرده و به Loadoutها تبدیل کنید. از این‌رو می‌توانید با قهرمان مورد نظر آیتم‌های مختلفی را انتخاب کرده و در Loadout خود قرار داده و وارد بازی شوید. هر قهرمان می‌تواند سه Loadout با خود به بازی بیاورد.

یکی دیگر از تغییرات بازی پس از بروزرسانی 2.0، تغییر نام فروشگاه داخل بازی به Collection است که شامل یک سیستم کرفتینگ جدید است که از آیتم‌های جدیدی به نام Shard استفاده می‌کند. در واقع کرفت کردن از طریق Shardها، راه دیگری برای بدست آوردن آیتم‌های Cosmetic است. البته این آیتم‌ها را با پیشرفت در بازی و پرداخت پول واقعی نیز می‌توانید بدست بیاورید. از دیگر تغییرات در واحد پولی بازی می‌توان به GEMها اشاره کرد که نقش پول واقعی را ایفا می‌کنند. جم‌ها نیز از طریق پول واقعی یا پیشرفت در بازی نیز بدست می‌آید. اگر به لول پنج برسید، ۱۰۰۰ جم دریافت خواهید کرد.

قهرمان جدید بازی Heroes of the Storm به نام کاسیا نیز از ویژگی‌هایی نظیر Lightning Fury برخوردار است. با این قابلیت می‌توانید یک نیزه موشک مانند که به دو قسمت تقسیم می‌شود را پرتاب کرده و به دشمنان نزدیک خود آسیب وارید کنید. همچنین قابلیتی به نام Blinding Light را در اختیار دارید که در جریان آن یک محیط را انتخاب کرده و دشمنان در این محیط نابینا خواهند شد و این قابلیت پنج دهم ثانیه زمان می‌برد تا فعال شود و جدا از آن، قهرمان کیسی در این محیط ۱۵ درصد به دشمنان بیشتر آسیب وارد می‌کند.

نسخه‌ی بتای بروزرسانی 2.0 هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است و نسخه‌ی اصلی آن آخر ماه آوریل عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده