// شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

۶ نقشه جدید برای بازی Overwatch در راه است

کارگردان بازی Overwatch از اضافه شدن نقشه‌هایی جدید برای بخش‌های رقابتی و آرکید این بازی خبر داد.

از یازده ماه پیش که بازی Overwatch به صورت رسمی عرضه شد، تاکنون فقط ۲ نقشه استاندارد برای بخش رقابتی بازی منتشر شده است. منظور از نقشه‌های استاندارد مپ‌هایی است که در دو بخش Quick Play و Comptetive Play قابل دسترسی هستند.

چندی پیش، در یکی از تاپیک‌های انجمن که کاربران در مورد تعداد نقشه‌های منتشر شده بازی بحث می‌کردند، جف کاپلان، کارگردان بازی Overwatch، اعلام کرد که سه نقشه استاندارد جدید در حال توسعه هستند و تست‌های اولیه را پشت سر گذاشته‌اند. او همچنین افزود:

با اینکه همیشه امکان اعمال تغییراتی ممکن است؛ اما هر سه نقشه احتمالا تا پایان سال ۲۰۱۷ منتشر خواهند شد.

علاوه بر این، وی اعلام کرد که سه نقشه غیر استاندارد برای بخش آرکید در حال ساخت هستند؛ اما زمان دقیقی را برای انتشار آن‌ها مشخص نکرد. نقشه‌های غیر استاندارد برای حالت‌های بازی آرکید در Overwatch مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کاپلان در پایان صحبت‌هایش گفت:

ما در حال حاضر در حال تست کردن موارد دیگری نیز هستیم. امیدواریم چیزی را ارائه کنیم که شما به دنبالش هستید. ما هم مثل شما شدیدا دوست داریم که در نقشه‌های جدید بازی کنیم و به همین خاطر به سریع‌ترین شکل ممکن کار خود را انجام خواهیم داد.

بازی Overwatch هم‌اکنون در میانه‌های رویداد Uprising قرار دارد. این رویداد که دارای محدودیت زمانی است، در کنار آیتم‌های پوشیدنی، یک حالت بازی جدید نیز در بخش بازیکن در برابر محیط و هوش مصنوعی (PvE) اضافه می‌کند. البته متفاوت با آن چیزی که در رویداد هالووین افزوده شده بود.

قبل از Uprising، طی یک آپدیت حجیم، شخصیت اوریسا از کلاس تانک به بازی اضافه شد. شخصیت بعدی بازی هنوز معرفی نشده است؛ اما از شایعات اینطور برمی‌آید که دوم‌فیست (Doomfist) گزینه بعدی بلیزارد خواهد بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده