// دوشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

تریلر جدید بازی Injustice 2 با محوریت سبک مبارزه Brainiac

در تریلر جدید بازی Injustice 2 با سبک و سیاق مبارزات شخصیت Brainiac، یکی از بزرگ‌ترین دشمنان سوپرمن آشنا می‌شویم.

سال گذشته استودیو ندررلم (NetherRealm)، سازنده سری بازی‌های Mortal Kombat، با همکاری کمپانی برادران وارنر، دومین نسخه از سری Injustice یعنی بازی Injustice 2 را معرفی کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو مذکور که از مدتی پیش روند معرفی شخصیت‌های این بازی را به واسطه انتشار تریلر آغاز کرده، در اقدامی به نمایش نوع مبارزات شخصیت Brainiac پرداخته است.

شخصیت برینیاک برای اولین بار در شماره دویست و چهل نهم مجموعه کمیک Action Comics در سال ۱۹۵۸ معرفی شد. این شخصیت منفی که اغلب به عنوان رقیب سوپر‌من استفاده می‌شود، در واقع یک اندروید فضایی است. برینیاک از آن جهت که مسئول دزدیده شدن کاندور، پایتخت سیاره کریپتون بوده، یکی از دشمنان اصلی سوپر‌من محسوب می‌شود. تریلر مبارزه این شخصیت با سوپر‌من، گوریلا گراد و گرین ارو را در زیر مشاهده کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

استودیو ندررلم در معرفی شخصیت برینیاک چنین گفته است:

برینیاک یک نابغه تشنه قدرت است که در جهان کاوش کرده و با هدف افزایش قدرت‌های فکری و عملی‌اش به جمع‌آوری دانش می‌پردازد. او که قصد دارد بر‌تری‌اش را ثابت کند، بزرگ‌ترین شهر‌های کریپتون را تسخیر و تمامی ساکنین آن‌ها را از بین برد. اما او اشتباه می‌کند. داستان‌های «آخرین فرزند کریپتون» در سر‌تا‌سر جهان پخش شده است. حال جمع‌آوری کننده دنیا‌ها به زمین می‌آید تا کار نا‌تمامش را تمام کند. همچنین او دنیای جدیدی را کشف می‌کند که ارزش به دست آوردن را دارد.

بازی Injustice 2 در تاریخ ۱۶ می ۲۰۱۷ (۲۶ اردیبهشت) روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده