// یکشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

تاریخ عرضه بازی Everybody's Golf برای پلی استیشن 4 اعلام شد

بازی Everybody's Golf قرار است تا در اواخر ماه آگوست برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

مجموعه بازی گلف Everybody's Golf که با نام Hot Shots Golf نیز شناخته می‌شود باری دیگر با کنسول‌های بازی می‌آید. با توجه به اعلام سونی بازی Everybody's Golf از تاریخ ۳۰ آگوست (۸ شهریور)‌ در اروپا عرضه خواهد شد. ساکنان آمریکا شمالی اما می‌توانند یک روز زودتر و در تاریخ ۲۹ آگوست (۷ شهریور) این بازی را خریدار کنند.

از جمله ویژگی‌های جدید بازی می‌توان به محتوای شخصی‌سازی شخصیت‌ها، بازی آنلاین، یافتن گنجینه و همچنین ماهی‌گیری اشاره کرد که مسلما شامل بازی گلف نمی‌شوند.

در کشور ژاپن بازی Everybody's Golf با نام Hot Shots Golf شناخته می‌شود که با فرا رسیدن ماه ژوئن شاهد ۲۰ سالگی این مجموعه خواهیم بود. برای گرامیداشت این اتفاق بازیکنان بزودی قادر به پیش خرید بازی برای برخی از پاداش‌های درون بازی خواهند بود. مسیر ویژه سالگرد ۲۰ سالگی، گلف کارت پریمیوم، مجموعه‌ای از آیتم‌های شخصی‌سازی انحصاری و همچنین یک تم ویژه برای پلی‌استیشن 4 از جمله پاداش‌هایی هستند که با پیش خرید بازی به دست می‌آوردید.

با توجه به اخبار بازی، در روزهای گذشته سونی از آغاز بتای محدود حالت آنلاین بازی در ماه می‌ خبر داده بود. با توجه به اعلام این کمپانی ژاپنی از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ می (۴ تا ۶ شهریور ۱۳۹۶)‌ بازیکنان می‌توانند بتای عمومی Everybody's Golf را تجربه کنند. البته هنوز سونی روش ثبت نام را اعلام نکرده است.

| |


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده