// پنجشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

تاریخ عرضه بازی Arms اعلام شد

نینتندو در کنار اعلام تاریخ عرضه بازی Arms از عرضه‌ی جوی کان‌ زرد رنگ و شارژ همراه برای نینتندو سوییچ خبر داد.

نینتندو در جریان نینتندو دایرکت جزئیات بیشتری را از بازی Arms منتشر کرد. با توجه به اعلام این کمپانی بازی مبارزه‌ای Arms در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد)‌ به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. این کمپانی همچنین با پخش ویدیویی ویژه یک به یک به معرفی ویژگی‌ها و قابلیت‌های این بازی پرداخت که می‌توانید این ویدیو را از پایین تماشا و دانلود کنید.

| |

نینتندو همچنین از شخصیت جدیدی با نام Min Min رونمایی کرده است. مین مین می‌تواند با استفاده از پاهای قدرتمندش در کنار خنثی کردن ضربه‌ی دشمنان، مشتی قدرتمند را به سمت آنها روانه کند. از سوی دیگر با استفاده از پروتزی که در دست چپ مین مین قرار دارد، این شخصیت می‌تواند دست چپ خود را به اژدها تبدیل کند.

از همه اینها مهمتر رونمایی از حالت چهار نفره است که بازیکنان می‌توانند به صورت دو در مقابل دو به مصاف یکدیگر بروند. نینتندو همچنین برای برخی ویژگی‌های بازی مانند اهمیت دستکش‌های بوکس هر یکی از شخصیت‌ها و عناصری که هر کدام از این دستکش‌ها از آن برخوردار هستند توضیحاتی را ارائه کرده است که می‌توانید با جزئیات در ویدیوی بالا تماشا کنید. 

Neon Yellow Joy-Con

برای گرامیداشت عرضه‌ی Arms، نینتندو کنترلر جوی کان جدیدی را به رنگ زرد نئو رونمایی کرده است. علاوه بر این جوی‌کان، نینتندو از باتری جانبی جداگانه‌ای برای کنترلرهای Joy-con رونمایی کرده است که با کمک باتری‌های قلمی AA شارژ بیشتری را برای کنترلرها فراهم می‌کند. رونمایی همزمان باتری جانبی و تاریخ عرضه Arms ناخودآگاه احتمال تاثیر منفی این بازی روی میزان شارژدهی باتری‌های کنترلر را به ذهن می‌آورد.

Nintendo Switch AA Battery Pack joy con


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده