// یکشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

تریلر جدید بازی Decay Of Logos‌ منتشر شد

استودیو Amplify Creations تریلر جدیدی از بازی در دست ساخت خود یعنی Decay of Logos منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، امروز استودیو آمپلیفای کریِشنز (Amplify Creations) تریلر جدیدی از بازی نقش آفرینی سوم شخص Decay of Logos  منتشر کرد.

بازی Decay of Logos یک اثر نقش آفرینی سوم شخصی با المان‌های اکشن و مارجراجویی است که داستان آن از فرهنگ گذشته مردم اروپا و داستان‌های تخیلی جی‌آر‌آر الهام گرفته شده است. کاربران بازی را در نقش یک دختر بینام شروع می‌کنند که پس از نابود شدن روستای خود به دست پسر پادشاه، با گوزن افسانه‌ای آشنا می‌شود که با یکدیگر سفر خود را آغاز می‌کنند. وظیفه شما پیدا و نابود کردن دشمنانی است که روستا شما را ویران کرده‌اند. پس از انجام ماموریت‌ها و آگاه شدن از رمز و راز‌های پادشاه و پسر او، متوجه می‌شوید که تمام این اتفاقت آن طور که به نظر می‌رسد نبوده است.

در مورد گیم‌پلی بازی Decay of Logos، گفته شده که محتوای گیم‌پلی آن شباهت زیادی به بازی‌های Dark Souls و The Legend of Zelda دارد که با المان‌های اکتشافی، مبارزات و مدیریت‌ منابع ترکیب شده است. از سوی دیگر به نقل از سازندگان، جلوه‌های بصری این بازی از فیلم‌هایی همچون «پرنسس مونونوکه» (Princess Mononoke) و بازی Shadow of the Colossus الهام گرفته است.

بازی Decay of Logos هم اکنون برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها در حال توسعه است که هنوز تاریخ عرضه‌ای از این بازی منتشر نشده است.

در ادامه می‌توانید با تماشا کردن تریلر نگاهی به دنیا و گیم‌پلی بازی Decay of Logos بیاندازید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده