نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

احتمال حضور لیام نیسون در فیلم جدید استیو مک‌کوئین با نام Widows

طبق خبرهای منتشر شده، لیام نیسون در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم جدید استیو مک‌ کوئین با نام بیوه‌ها (Widows) است.

طبق خبری که وب‌سایت درپ منتشر کرده، لیام نیسون در حال مذاکره برای پیوستن به جمع بازیگران فیلم Widows است. این فیلم قرار است براساس یک سریال کوتاه بریتانیایی با همین نام که توسط لیندا لا پلنتی ساخته و منتشر شده، تولید شود. کارگردانی این فیلم بر عهده استیو مک‌کوئین، کارگردان برنده جایزه اسکار برای فیلم ۱۲ سال بردگی (12Years a Slave)، خواهد بود. شرم (Shame) و گرسنگی (Hunger) دیگر فیلم‌هایی هستند که کارگردانی آن بر عهده مک‌کوئین بوده است. علاوه بر کارگردانی، مک‌کوئین به همراه جیلین فلین، نویسنده فیلم دختر گمشده (Gone Girl)، بر روی فیلمنامه فیلم Widows نیز کار خواهد کرد. 

وایولا دیویس، اندره هلند، الیزابت دبیکی، میشل رودریگز، دنیل کالویا و سینتیا اریوو از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Widows تایید شده است. در سریال Widows، سه سارق مسلح در جریان یک دزدی کشته می‌شوند و دالی راولینز، شرلی میلر و لیندا پرلی که سه همسر بیوه این سارقان هستند، از بلا اوریلی کمک می‌خواهند تا در کاری که همسران آن‌ها شکست خورده‌اند، به آنها کمک کند. در سال ۲۰۰۲، این سریال برای بازار آمریکا دوباره تولید و منتشر شد، اما به طور قابل توجه‌ی داستان آن تغییر کرد. این سریال به جای یک سرقت مسلحانه سنتی، داستان سه زن بیوه به همراه یک زن دیگر را روایت می‌کند که در حال برنامه‌ریزی برای سرقت یک نقاشی معروف هستند.

Steve McQueen won Oscar 12 Years a Slave

مرسدس روئل در نقش دالی راولینز، بروک شیلدز در نقش شرلی هلر، رزی پرز در نقش لیندا پرلی و نو باشه رایت در نقش بلا اوریلی، از جمله بازیگرانی بودن که در نسخه آمریکایی سریال Widows به ایفای نقش پرداختند. دیویس اخیرا برای بازی در فیلم حصارها (Fences) برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده است. فیلم Silence (سکوت) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی، جدیدترین فیلمی است که نیسون در آن به ایفای نقش پرداخته است.

فیلمبرداری و تولید فیلم Widows بزودی آغاز خواهد شد. این فیلم قرار است در سال ۲۰۱۸ به روی پرده برود، اما تاکنون تاریخی رسمی برای انتشار آن در نظر گرفته نشده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده