// چهار شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

نمایش سلاح ها و توانایی های مورگان یو در تریلر جدید بازی ٰPrey

استودیو آرکین و کمپانی بتسدا سافت‌ورکس جدید‌ترین تریلر بازی Prey را با محوریت قدرت‌ها و سلاح‌ها منتشر کردند.

در سال ۲۰۰۶ استودیو هیومن هد (Human Head) با همکاری کمپانی تو‌کی گیمز (2K Games)، بازی Prey را بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی عرضه کردند که نه‌تنها توانست نظر مثبت منتقدین را بدست آورد، بلکه فروش بیش از یک میلیون نسخه در دو ماه نشان‌دهنده استقبال بازیکنان از این بازی است. پس از آنکه حقوق مادی و معنوی بازی Prey به کمپانی بتسدا سافت‌ورکس منتقل شد، استودیو آرکین وظیفه ساخت بازی جدیدی بر‌اساس آن را بر‌عهده گرفت. حال بر‌طبق جدیدترین اخبار بازی، این استودیو تریلر جدیدی از بازی Prey با محوریت سلاح‌ها و قدرت‌ها منتشر کرده است.

بر‌طبق گفته کمپانی Bethesda Softworks، در بازی Prey زرادخانه قدرتمندی شامل طیف وسیعی از سلاح‌ها و قدرت‌های فضایی باور‌نکردنی در اختیار دارید که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به نبرد با Typhon بپردازید. در این بازی ۲۴ توانایی انسانی و ۲۰ قدرت فضایی منحصر‌به‌فرد وجود دارد. همچنین به دلیل عدم کلاس‌بندی، می‌توانید پس از کشف هر قدرتی از آن استفاده کنید.

در کنار توانایی‌های انسانی که مواردی از جمله هک، جا‌به‌جایی اشیا، تعمیر و ساخت سلاح را در بر می‌گیرد، می‌توانید از قدرت‌های مبتنی بر Typhon که در سه دسته تقسیم‌بندی شده‌اند، استفاده کنید. اما استفاده از قدرت‌های فضایی چندان بدون عیب نیست، زیرا در این صورت برجک‌های امنیتی شما را به عنوان دشمن شناسایی کرده و ریسک کشته شدن توسط Nightmare را افزایش می‌دهد. جدید‌ترین تریلر بازی مورد‌انتظار Prey در زیر قابل مشاهده است:

شرح و دسته تعدادی از توانایی‌های فضایی این بازی از جمله توانایی‌های نمایش داده شده در تریلر به شرح زیر است:

دسته Energy:

  • Kinetic Blast

انفجاری فیزیکی ایجاد می‌کند که تا ۷۰ واحد به دشمن صدمه زده و پنج متر  او را به عقب می‌راند. با ارتقا این توانایی میزان صدمه و عقب راندن دشمنان افزایش پیدا می‌کند.

Prey

  • Lift Field

با تغییر در گرانش ستونی از نیروی رو به بالا ایجاد کنید که تا هفت متر دشمنان را بالا برده و به مدت ۱۵ ثانیه آن‌ها را به دام می‌اندازد. با ارتقا این توانایی  ارتفاع ستون افزایش پیدا می‌کند.

Prey

  • Electrostatic Burst

انفجاری الکترواستاتیک ایجاد کنید که در محدوده سه متری به میزان ۲۵ واحد به دشمنان صدمه وارد می‌کند. علاوه بر این انفجار مذکور دستگاه‌های الکترونیکی را مختل می‌کند، اهداف روباتی را برای سه ثانیه از کار می‌اندازد و اهداف بیولوژیکی را برای دو ثانیه گیج می‌کند. با ارتقا این توانایی میزان صدمه، محدوده و مدت زمان تاثیر بر روی دشمنان روباتی و بیولوژیکی افزایش می‌یابد.

Prey

  • Superthermal

دامی از پلاسما ایجاد کنید که تا شعاع چهار متری به میزان ۸۰ واحد صدمه به دشمن وارد می‌کند. با ارتقا این توانایی صدمه و دامنه تحت تاثیر افزایش می‌یابد.

دسته Morph

  • Mimic Matter

با گرفتن شکل یک شی خود را استتار کنید. امکان حرکت نیز وجود دارد، اما احتمال جلب توجه را افزایش می‌دهد. در هر ثانیه دو واحد Psi مصرف می‌شود. با ارتقا این توانایی می‌توانید خود را به شکل اشیای پیچیده‌تری نظیر برجک‌ها و روبات‌های Operator در‌آورید.

Prey

  • Regeneration

بلافاصله پس از صدمه دیدن میزان ۱۰ واحد سلامتی بازگردانده می‌شود. با ارتقای این توانایی میزان سلامتی بازگشته افزایش می‌یابد.

  • Phantom Shift

به سرعت از محل فعلی دور شده و با ایجاد یک بدل به مدت چهار ثانیه دشمنان را فریب دهید. با ارتقا این توانایی میزان تغییر موقعیت و مدت زمان فریب دادن دشمنان با استفاده از بدل افزایش پیدا می‌کند.

  • Phantom Genesis

با استفاده از این توانایی می‌توانید از جسد انسان یک Phantom بسازید که به جای شما بجنگد. با ارتقای این توانایی قدرت Phantom افزایش می‌یابد. نوع Phantom به صورت تصادفی انتخاب می‌شود.

Prey

دسته Telepathy

  • Backlash

به مدت ۲۰ ثانیه سپر ایجاد می‌شود که مانع از صدمه دیدن به‌واسطه حملات دشمنان می‌شود. ارتقا این توانایی میزان حملات قابل دفع توسط سپر را افزایش می‌دهد.

  • Psychoshock

به‌واسطه این توانایی می‌توانید یک شوک روانی به اهداف بیولوژیکی وارد کنید که ۴۵ واحد صدمه وارد می‌کند. در این صورت توانایی‌های Psi به مدت ۱۰ ثانیه غیرفعال می‌شوند. با ارتقا این توانایی میزان صدمه و مدت زمان غیرفعال شدن توانایی‌های Psi افزایش می‌یابد.

Prey

  • Mindjack

اهداف بیولوژیکی را مجبور به جنگیدن برای شما به مدت ۲۰ ثانیه کنید. همچنین با استفاده از آن می‌توانید انسان‌ها را از کنترل ذهنی Typhon خارج کنید. با ارتقای این توانایی مدت زمان کنترل دشمنان افزایش می‌یابد.

Prey

  • Remote Manipulation

با استفاده از ذهن خود تا شعاع ۱۰ متری اشیا را جا‌به‌جا یا دور کنید. با ارتقا این توانایی دامنه موثر افزایش می‌یابد.

Prey

  • Machine Mind

دشمنان روبات را مجبور کنید که به مدت ۳۰ ثانیه برای شما بجنگند. با ارتقا این توانایی مدت زمان افزایش می‌یابد.

Prey

بازی Prey در تاریخ پنج می ۲۰۱۷ (۱۵ اردیبهشت) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده