// چهار شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

برنامه های یوبیسافت برای DLC های بازی Watch Dogs 2

اخیرا کمپانی یوبیسافت از برنامه‌های خود پیرامون عرضه محتواهای گوناگون برای بازی Watch Dogs 2 رونمایی کرده و نکته جالب در این بین رایگان بودن اکثر موارد است.

کمپانی یوبیسافت اخیرا از برنامه‌های خود برای پشتیبانی هر چه بیشتر از بازی Watch Dogs 2 در سال ۲۰۱۷ رونمایی کرده و گیمران می‌توانند منتظر محتواهای گوناگون و متنوعی برای این اثر باشند. نکته‌ جالب این بوده که اکثر موارد به صورت رایگان در اختیار خریداران این اثر قرار خواهند گرفت که از بین آ‌ن‌ها می‌توان به بخش جدید بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) و بخش همکاری (Co-Op) اشاره کرد که گیمران بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانند به تمامی این محتواها دسترسی داشته باشند. اولین موج بروزرسانی‌های بازی Watch Dogs 2 از ماه آوریل آغاز خواهد شد و ما به قسمتی از این موارد مهم اشاره خواهیم داشت. (برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید)

در ماه آوریل بروزرسانی بازی Watch Dogs 2 بخش PvPیی با نام Showdown را به این اثر اضافه خواهد کرد. طبق اعلام رسمی یوبیسافت در این بخش دو گروه از گیمران به رقابت با یک‌دیگر خواهند پرداخت. با توجه به صحبت‌هایی سازندگان Showdown سخت‌ترین چالش‌های ممکن را در مقابل گیمران قرار خواهد داد و این بخش مناسب آن دسته از افرادی است که به قدر کافی به تجربه بازی پرداخته‌اند. این حالت رقابتی شامل سه زیر بخش می‌شود:

  • سرقت هارد دیسک
  • Doomload (حالتی مشابه مسابقات King of the Hill در سایر بازی‌ها)
  • پاکسازی یا حفاظت از یک سرور (این بخش مشابه حالت Domination در سایر بازی‌های است)

تمامی موارد اشاره شده در پانزده نقطه از نقشه قرار داده شده‌اند و هیچ ‌کدام از آن‌ها شباهتی به دیگری نخواهد داشت. یوبیسافت اعلام کرده که برای پیروزی در این مسابقات شما باید از تمام مهارت‌هایی که در بخش‌های گوناگون بازی مانند رانندگی، هک کردن، تیراندازی و حل کردن پازل‌های چالش برانگیز کسب کرده‌اید نهایت استفاده را ببرید.  

در کنار حالت PvP که به رایگان در اختیار گیمران قرار خواهد گرفت، بازی در ماه آوریل پذیرای یک بسته الحاقی پولی با نام No Compromise خواهد بود که به مدت یک ماه در انحصار کنسول پلی‌استیشن 4 است. دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی می‌توانند در ماه مه منتظر دریافت این بسته الحاقی باشند که طبق اعلام سازندگان قرار است یک ماموریت و ۶ مسابقه رانندگی جدید را به بازی اضافه کند. این بسته الحاقی خودروها و لباس‌های جدید و جالبی مانند یونیفورم پلیس، آتش‌نشان یا پزشک را در اختیار گیمران قرار خواهد داد و طبق صحبت‌های سازندگان این موارد نه تنها بر روی شکل ظاهری مارکوس (شخصیت اصلی بازی واچ داگز 2) تاثیر خواهند گذاشت بلکه بر روی نحوه برخورد مردم با وی و انجام کارهایی که پیش از این در بازی اصلی توانایی انجام آن‌ها را نداشتید موثر هستند.     

بروزرسانی‌های رایگان بازی Watch Dogs 2 در ماه‌های مه و ژوئن نیز ادامه دارد و یوبیسافت نیز اشاره‌هایی به برخی از این موارد داشته که از بین آن‌ها می‌توان به افزودن ویژگی جدیدی که به گیمران اجازه می‌دهد در گروه‌های چهار نفره به گشت و گذار در شهر بپردازند اشاره کرد. 

محسن وزیری در نقد خود از این بازی به آن نمره بسیار خوب ۸.۵ را داده و آورده است:

هیچ‌چیز بهتر از این نیست که از اشتباهات گذشته‌تان درس بگیرید و در تلاش‌های بعدی آن‌ها را تکرار نکنید. یوبیسافت بعد از چندین بار تکرار کردن اشتباهاتش، در Watch Dogs 2 همه‌ی آن‌ها را کنار گذاشت یک بازی «سرگرم‌کننده» ساخت. هک کردن تلفن‌ها، دوربین‌ها و تمام ماشین‌های شهر لذت بسیاری دارد و در این سان فرانسیسکوی زیبا و پرجزئیات، آنقدر فعالیت جانبی هست که در کنار مراحل اصلی برای ساعت‌ها سرگرمتان کند. Watch Dogs 2 اگر با بخش چندنفره‌اش عرضه می‌شد به بازی تقریباً کاملی تبدیل می‌شد اما همین حالا هم هیچ چیز از یک بازی «باحال» کم ندارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده