نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

بازی StarCraft: Remastered معرفی شد

بلیزارد رسما نسخه ریمستر بازی استارکرفت را با نام StarCraft: Remastered معرفی کرد. 

از مدت‌ها پیش شایعه‌های مختلفی مبنی بر علاقه بلیزارد به معرفی ریمستر بازی StarCraft منتشر شده بود و حال در جدیدترین اخبار بازی، این کمپانی رسما ریمستر این اثر را با نام StarCraft: Remastered معرفی کرده است. این ریمستر شامل تمامی محتویات نسخه اصلی بازی استارکرفت و بسته Brood War خواهد بود. 

همچنین نسخه ریمستر بازی همراه با بهبود‌های گرافیکی خواهد بود و حتی از رزولوشن 4K پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه جلوه‌های صوتی و بخش آنلاین بازی نیز بهبود پیدا خواهند کرد. مایک مورهیم، مدیرعامل بلیزارد، ضمن معرفی این بازی بیانیه‌ای منتشر کرده که به شرح زیر است:

بازی استارکرفت یکی از مهم‌ترین بازی‌های بلیزارد و بخشی از DNA ما است. این بازی به مدت تقریبا ۲۰ سال محبوب باقی مانده و در رقابت‌های ورزش‌های الکترونیکی حضور داشته است و حال زمان آن فرا رسیده که بازی را با ظاهر و ویژگی‌هایی مدرن در زمینه‌های گرافیکی، صوتی و امکانات آنلاین بهبود ببخشیم تا این اثر بتواند برای ۲۰ سال دیگر یا حتی بیش‌تر از آن نیز کماکان محبوب باقی بماند. 

بازی StarCraft: Remastered از صفحه نمایش‌های عریض تا رزولوشن 4K پشتیبانی خواهد کرد و matchmaking آن نیز تا حد بسیار زیادی بهبود پیدا می‌کند. به‌علاوه امکان ذخیره آنلاین فایل‌های ذخیره و دیگر موارد نیز در بازی تعبیه خواهد شد تا بتوانید هر زمان که خواستید به پیشرفت‌هایتان دسترسی داشته باشید. در نهایت هشت زبان جدید (علاوه بر پنج زبان نسخه اصلی بازی) به بازی اضافه می‌شود. 

البته بلیزارد اعلام کرده که با وجود ارتقا‌ها و بهبود‌هایی که در بازی اعمال خواهد شد، هسته اصلی گیم‌پلی و روند بازی بدون تغییر خواهد ماند تا طرفداران قدیمی کماکان بتوانند از بازی‌ای که به آن عادت کرده‌اند لذت ببرند. بازی StarCraft: Remastered قرار است تابستان امسال برای ویندوز و مک عرضه شود. هنوز قیمت بازی مشخص نشده است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده