// یکشنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

نمایش بازی ها، تمرکز اصلی مایکروسافت در E3 2017

فیل اسپنسر در پست توییتر اخیر خود اعلام کرده است که مدت زمان بیشتری برای مخاطبان در E3 2017 در نظر گرفته شده است.

تا برگزاری نمایشگاه E3 2017 آن چنان زمان زیادی باقی نمانده است و کم و بیش کمپانی‌هایی که در این رویداد کنفرانس خبری دارند، در حال اعلام برنامه‌های خود هستند. یکی از این کمپانی‌ها مایکروسافت است که با وجود پروژه اسکورپیو، احتمال می‌رود کنفرانس پر سر و صدایی را از این کمپانی شاهد باشیم.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، در جدیدترین پست حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که کاربران می‌توانند شاهد این باشند که مایکروسافت مدت زمان بیشتری را به بازی‌های به نمایش در آمده اختصاص خواهد داد. وی در این باره می‌گوید:

من می‌خواهم مدت زمان بیشتری را به بازی‌های خودمان اختصاص بدهم. من احساس می‌کنم که همیشه در نمایشگاه E3 برای به نمایش گذاشتن بازی‌هایمان و نشان دادن آن‌ها کمی عجله به خرج می‌دهیم.

با توجه به این گفته فیل اسپنسر به صورت واضح هنوز اعلام نکرده است که کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2017 فقط مخصوص بازی‌های این کمپانی است. زیرا به احتمال زیاد شاهد رونمایی از پروژه اسکورپیو نیز خواهیم بود. با این حال مدتی پیش وی در جریان یک خبر اعلام کرده بود که قبل از شروع نمایشگاه E3 2017، مایکروسافت یک رویداد مخصوص برای رونمایی از پروژه اسکورپیو برگزار کند.

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017، در ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد ۲۲ خرداد به وقت ایران برگزار خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده