نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

Need for Speed و Star Wars Battlefront جدید در مراسم E3 الکترونیک آرتز قابل بازی خواهند بود

روز گذشته، الکترونیک آرتز فهرست بازی‌هایی را که در مراسم EA Play قابل هستند منتشر کرد که در میان آنها، Star Wars Battlefront و Need for Speed جدید نیز دیده می‌شود.

ماه ژانویه بود که الکترونیک آرتز اعلام کرد مانند سال گذشته، به جای شرکت در نمایشگاه E3 2017، مراسم مخصوص به خود را با نام EA Play برگزار خواهد کرد. حال این شرکت، تعدادی از بازی‌هایی را که در این مراسم قابل بازی هستند، مشخص کرد.

در میان بازی‌های اعلام شده، نام دو بازی Star Wars Battlefront و Need for Speed جدید نیز دیده می‌شوند که هر دو برای تجربه توسط شرکت‌کنندگان در این مراسم حضور دارند. Electronic Arts پیش از این اعلام کرده بود که استاروارز بتل‌فرانت جدید، دارای عمق بیشتری نیست به نسخه سال ۲۰۱۵ بازی است و همچنین تایید کرده بود که این بازی، دارای بخش تک‌نفره داستانی نیز خواهد بود. با این حال مشخص نیست که آیا این بخش برای بازی توسط شرکت‌کنندگان در مراسم EA Play قرار داده می‌شود یا خیر.

علاوه بر این دو بازی، بازی‌های ورزشی سالیانه الکترونیک آرتز مانند فیفا 18، Madden NFL 18 و NBA Live 18 نیز در این مراسم قابل بازی هستند. در ادامه اعلام این خبر، الکترونیک آرتز افزود که بازی‌های بیشتری در ماه‌های آتی برای این مراسم تایید خواهند شد. هنوز مشخص نیست که این بازی‌ها، چه بازی‌هایی هستند اما EA پیش‌تر اعلام کرده بود که دو بازی جدید از مجموعه‌های UFC و NHL در دست توسعه دارد و همچنین بازی جدید بایوور هم تا پایان ماه مارس سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود. با تمام این تفاسیر مشخص نیست که آیا این بازی‌ها در این مراسم حضور داشته باشند.

مانند سال گذشته، شرکت در مراسم EA Play امسال نیز برای عموم آزاد است با این حال علاقمندان باید اقدام به تهیه بلیط کنند. این مراسم، در هالیوود و پیش از E3 2017 و در در تاریخ ۱۰ تا ۱۲ ژوئن (۲۰ تا ۲۲ خرداد) برگزار خواهد شد.

سال گذشته، الکترونیک آرتز در یک اقدام غیر منتظره تصمیم گرفت که به جای شرکت در نمایشگاه E3، مراسم خود را با نام EA Play برگزار کند. یکی از دلایل الکترونیک آرتز این بود که آنها می‌خواستند مردم عادی نیز فرصت حضور در مراسم آنها را پیدا کنند. نمایشگاه E3 فقط برای اعضای صنعت بازی‌سازی و رسانه‌ها است (البته امسال، به صورت محدود این مراسم برای بازدید عموم نیز در دسترس است.) 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده