نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

تریلر جدید Quake Champions با محوریت نقشه Burial Chamber

استودیو اید سافت‌ور امروز تریلر جدیدی از بازی Quake Champions با محوریت نقشه Burial Chamber منتشر کرد. 

چندی پیش و همزمان با آغاز ثبت نام نسخه بتا محدود بازی Quake Champions، استودیو اید سافت‌ور و بتسدا، سازنده و ناشر بازی، اعلام کردند که به مرور زمان با انتشار تریلر‌هایی کاراکترها و نقشه‌های بازی را معرفی خواهند کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی، آن‌ها تریلری با محوریت نقشه Burial Chamber منتشر کرده‌اند که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

نقشه Burial Chamber تا حدودی شبیه به محیط‌های بازی Doom است و می‌توان گدازه‌های آتش‌فشانی را در آن مشاهده کرد. همچنین این نقشه شامل ۱۶ آیتم احیای سلامتی، ۳ زره و ۱۲ آیتم Cooldown خواهد بود و در کل، با یک نقشه نسبتا وسیع روبرو خواهیم بود که از چندین قسمت تشکیل شده است و بنا به گفته سازندگان، استفاده از مواردی مثل جت‌پک در آن بسیار لذت‌بخش خواهد بود. از طرفی شاهد یک سری راهرو‌های تنگ نیز در این نقشه خواهیم بود که برای مبارزه با شات‌گان بسیار مناسب هستند. 

بازی Quake Champions قرار است در تاریخ نامشخصی برای پی‌سی منتشر شود. فعلا مشخص نیست که آیا بازی در آینده برای کنسول‌ها هم منتشر خواهد شد یا خیر. همچنین چندی پیش تایید شد که این اثر یک بازی رایگان خواهد بود و البته افرادی که بخواهند از همان ابتدا به تمام محتویاتش دسترسی داشته باشند، می‌توانند مانند یک بازی پولی آن را خریداری کنند. 


منبع GameInformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده