// جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

تاریخ اکران فیلم فرعی Spider-Man اعلام شد

موسسه Exhibitor Relations در قالب پستی در شبکه اجتماعی توییتر تاریخ اکران اولین فیلم فرعی مجموعه The Amazing Spider-Man را اعلام کرد.

سال ۲۰۱۳ کمپانی سونی با هدف گسترش جهان سینمایی شخصیت مرد عنکبوتی، دو فیلم فرعی به نام‌های The Sinister Six و Venom را معرفی کرد. حال بر‌طبق جدید‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، موسسه Exhibitor Relations که در حوزه انتشار اخبار سینما فعالیت دارد، با انتشار یک تویتت اعلام کرده است که کمپانی سونی تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) را برای اکران فیلم سینمایی Venom در نظر گرفته است.

دانته هارپر (نویسنده فیلم سینمایی Edge of Tomorrow)، وظیفه نگارش فیلم‌نامه فیلم سینمایی Venom را بر‌عهده داشته و الکس کورتزمن (کارگردان فیلم سینمایی The Mummy و از تهیه‌کنندگان با‌سابقه هالیوود که تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی از جمله The Amazing Spider-Man 2 ،Now You See Me 2 و Star Trek Into Darkness را در کار‌نامه دارد) سکان‌داری این فیلم را در دست خواهد داشت. کمپانی سونی تا‌کنون داستان فیلم Venom و احتمال حضور شخصیت ونوم در فیلم سینمایی Spider-Man: Homecoming را اعلام نکرده است.

شخصیت ونوم برای اولین‌بار در شماره ۲۵۲ مجموعه کمیک‌های The Amazing Spider-Man معرفی شد. این شخصیت که متعلق به گونه Symbiote (نژادی خیالی از انگل‌های فرا‌زمینی بی‌شکل) بوده، برای ادامه بقا به یک میزبان احتیاج دارد که معمولا از بین انسان‌ها انتخاب می‌شود. پس از در اختیار گرفتن میزبان، ونوم قدرت‌های فوق‌العاده‌ای در اختیار او قرار می‌دهد. مرد عنکبوتی زمانی نقش میزبان ونوم را ایفا کرده که در فیلم سینمایی Spider-Man 3 آن را مشاهده کردیم. همچنین در این فیلم دومین میزبان ونوم یعنی ادی بروک نیز به نمایش درآمد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده