نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

بازی های Sine Mora EX و de Blob مجددا منتشر می شوند

به نظر می‌رسد کمپانی THQ Nordic قصد دارد بازی‌های Sine Mora EX و de Blob را مجددا برای پی‌سی و کنسول‌های نسل هشتم منتشر کند.

امروز، در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی THQ Nordic اعلام کرد که بازی Sine Mora EX را برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد کرد. گفته شده این بازی که قرار است تابستان آتی عرضه شود، نسخه گسترده بازی اولیه است که در سال ۲۰۱۲ توسط استودیوهای Digital Reality و Grasshopper Manufacture در سبک اِشماپ افقی عرضه شد.

اطلاعات بیشتر در رابطه با این بازی هنوز مشخص نیست، اما می‌دانیم که بازی قرار است بخش داستانی داشته باشد که روایتی قدرتمند خواهد داشت و یک حالت آرکیدی هم در بازی وجود دارد که گیم‌پلی عمیق و رضایت بخشی را برای به چالش کشیدن طرفداران این سبک فراهم خواهد کرد.

علاوه بر این بازی، کمپانی THQ Nordic عرضه بازی de Blob را که در سال ۲۰۰۸ برای کنسول Wii منتشر شده بود، برای رایانه‌های شخصی تایید کرد. قرار است این بازی در تاریخ ۲۷ آوریل (پنج شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶) منتشر شود و برخلاف Sine Mora EX، اطلاعات فراوانی از این بازی به لطف صفحه استیم آن منتشر شده است که در ادامه به مرور آن خواهیم پرداخت:

در رابطه با بازی

در مورد هنر چیزی نمی‌دانید اما می‌دانید که چه چیزی دوست دارید؟ چه استاد قلم مو باشید چه یک نقاش با انگشت، هیچوقت به رنگ خاکستری نه نخواهید گفت و به de Blob و دوستانش برای آغاز یک انقلاب رنگی خواهید پیوست. تنها de Blob که یک قهرمان بازیگوش است می‌تواند با بالا و پایین پریدن و نابود کردن موانع سر راهش از کمپانی قدرتمند I.N.K.T. عبور کند تا انقلابی به راه انداخته و شهر Chroma را از آینده‌ای بدون رنگ نجات دهد.

برای نجات شهروندان شهر Chroma بایستی در برابر نیروهای فراوان زرهی، نیروهای سریع I.N.K.T. و سربازان جوهری ویژه ایستادگی و مبارزه کنید. از صفحات داغ، شوک‌های الکتریکی و مسلسل‌های جوهری دوری کنید تا مسیر خود را برای رسیدن به استحکامات غیرقابل نفوذ I.N.K.T. هموار کنید. به یاد داشته باشید که تلاش‌های شما برای باز پسگیری شهر Chroma بایستی با قوانین خودتان انجام شود. شهر را با استفاده از نقاشی‌های سفارشی، طرح‌ها و موسیقی‌ها به تصور خودتان تغییر دهید. لکه خود را بزرگ کنید تا بتوانید از پس نیروهای بزرگتر و قدرتمندتر بر بیایید. به انقلابیون رنگی بپیوندید تا مهارت‌های خود را با به راه انداختن آشفتگی بهبود بخشید. رقابت برای نجات شهر Chroma آغاز شده و فقط de Blob می‌تواند جهان را از آینده سیاه و سفید نجات دهد.

بازی de Blob یک بازی سکوبازی سه بعدی است که بازیکنان کنترل شخصیت de Blob را برعهده دارند. هدف de Blob این است که شهر و شهروندان بی روح و خاکستری Chroma City را که توسط کمپانی I.N.K.T. به این شکل درآمده‌اند، تبدیل به شهری با رنگ‌های شاد و زنده کند، آن هم در حالی که بایستی به مبارزه و دوری از نیروهای خاکستری جوهری بپردازد.

بازیکنان بایستی رنگ به دست آورند و de Blob را به سمت ساختمان‌ها، دیوارها، مجسمه‌ها، جاده‌ها و آسمان بالای شهر Chroma City پرتاب کنند. در حالیکه de Blob در محیط حرکت می‌کند و آن را رنگی می‌کند، محموله رنگ‌هایش به اتمام می‌رسد و او شروع به خشک شدن می‌کند. در این زمان بازیکنان بایستی به جمع آوری رنگ و آب بیشتر از طریق استخرها و شیرهای آتش نشانی سرتاسر شهر بپردازند. در هنگام آغاز بازی، شما به فقط به رنگ‌های محدودی از جمله قرمز، آبی و زرد دسترسی خواهید داشت، اما با ترکیب این رنگ‌ها امکان تولید رنگ‌های دیگر هم وجود دارد. ایجاد رنگ‌های جدید برای زنده کردن شهر Chroma و ساکنانش مهم است و de Blob با شخصیت‌های دیگری تحت نام «انقلابیون رنگی» ارتباط خواهد داشت که به او ماموریت‌های جدیدی برای رنگ کردن تمام شهر خواهند داد. موفقیت در این ماموریت‌ها دریافت امتیاز را به دنبال دارد که موجب پیشرفت بازی و در نهایت حمله مستقیم به استحکامات I.N.K.T. می‌شود که توسط سربازان ویژه و مسلسل‌های جوهری محافظت می‌شود.

ویژگی‌های کلیدی

  • de Blob: با بالا و پایین پریدن و نابود کردن موانع سر راهتان از کمپانی قدرتمند I.N.K.T. عبور کنید و انقلابی برای نجات شهر Chroma از آینده‌ای بدون رنگ به راه بیندازید.
  • زنده باد رنگ‌ها: به انقلابیون رنگی برای مقابله با شخصیت Comrade Black و صفحات داغ، شوک‌های الکتریکی و مسلسل‌های جوهری شیطانی او بپیوندید.
  • شهروندان را نجات دهید: دوستانتان را با رنگ کردن شهر و دوری از توپ‌ها و سربازان جوهری و تانک‌های I.N.K.T از جهان سیاه و سفید نجات دهید.
  • بخش چندنفره: برای کنترل شهر Chroma با چهار بازیکن دیگر در هشت حالت چندنفره مختلف رقابت کنید.
  • شهر خود را نجات دهید: آسمان خراش‌ها، پل‌های گران قیمت و مکان‌های عظیم شهر Chroma City را به سبک خودتان با استفاده از نقاشی‌ها، طرح‌ها و موسیقی‌های سفارشی رنگ کنید.

حالت‌های بازی فراوان

بازی de Blob به یک بخش تکنفره داستان محور مجهز است که بازیکنان را به نبرد میان Raydianها و کمپانی قدرتمند I.N.K.T. می‌برد. همچنین بازی انتخاب‌های چندنفره متنوعی را شامل می‌شود که می‌توان با چهار بازیکن دیگر به انجام آن‌ها پرداخت.

برخی کمپین‌های بخش چندنفره بازی:

  • Paint Match: تا می‌توانید به رنگ کردن ساختمان‌ بپردازید و با رنگ کردن مجدد ساختمان‌های رنگ شده توسط دیگر بازیکنان، از آن‌ها امتیاز بگیرید.
  • Blob on the Run: حالتی تغییر یافته از حالت «فتح پرچم» که در آن فقط یک بازیکن توانایی رنگ کردن دارد و دیگران بایستی با زدن آن و گرفتن امکان رنگ کردن به جمع آوری امتیاز بپردازند.
  • Blob Race: در این حالت فقط یکبار امکان رنگ کردن ساختمان‌ها وجود دارد و در زمانی محدود بایستی به رنگ کردن شهر و جلوگیری از رنگ شدن آن توسط دیگران بپردازید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده