نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹

Celeste، بازی جدید سازندگان Towerfall، برای نینتندو سوییچ هم عرضه می‌شود

خالقان Towerfall با انتشار تریلری، از راهیابی بازی پلتفرمر Celeste، تازه‌ترین ساخته‌ی‌شان، به کنسول نینتندو سوییچ خبر دادند.

بنا به اخبار بازی، خالقان بازی مستقل Towerfall می‌خواهند جدیدترین ساخته‌ی‌شان، یعنی بازی Celeste، را برای کنسول سوییچ هم منتشر کنند. این موضوع با انتشار یک تریلر روند بازی اعلام شده که می‌توانید در ادامه تماشای‌اش کنید.

| |

بازی Celeste ساخته‌ای در سبک پلتفرمر است که درون‌مایه‌ی آن را «بالا رفتن از کوه» تشکیل داده است؛ البته کوهستانی که فضای‌اش بیشتر به بازی Super Meat Boy می‌ماند تا چیزی که در ابتدا ممکن است به نظر برسد. توسعه‌دهندگان Celeste گفته‌اند که مخاطبان بازی‌شان باید مراحل آن را با «آزمودن» و تکیه بر «تفکر خلاقانه» پیش ببرند. آن‌طور که مت تورسن (Matt Thorson)، توسعه‌دهنده‌ی Celeste، عنوان کرده، چالش‌های بازی با الهام از پلتفرمرهای کلاسیک شکل گرفته است. مت تورسن مراحل ساخت این محصول را با نوئل بری (Noel Berry)، بازی‌ساز مستقل کانادایی، پیش می‌برد.

انتظار می‌رود که Celeste طی سال جاری میلادی به بازار راه پیدا کند. پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و سوییچ، پلتفرم‌های مقصد این بازی هستند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده