نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۱

مت ریوز از کارگردانی فیلم مستقل بتمن انصراف داد

طبق خبرهای منتشر شده، مذاکرات نهایی کمپانی برادران وارنر با مت ریوز برای کارگردانی فیلم مستقل بتمن، به بن بست خورده است.

هفته گذشته اعلام شد که کمپانی برادران وارنر مت ریوز را برای کارگردانی فیلم بتمن (Batman) انتخاب کرده و در حال انجام مذاکرات نهایی برای بستن قرارداد همکاری استحال در جدیدترین اخبار سینما،‌ گفته شده است که مذاکرات نهایی برادران وارنر با این کارگردان به بست خورده است و ریورز مذاکرات را ترک کرده و از کارگردانی فیلم بتمن انصراف داده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، منابع نزدیک به برادران وارنر تایید کردند که مذاکرات نهایی این استودیو با ریوز شکست خورده است. هرچند این احتمال وجود دارد که مذاکرات دوباره از سر گرفته شود، اما احتمال آن بسیار کم است. این منبع اضافه می‌کند با وجود آن که اثبات شده مجموعه بتمن بزرگ‌تر از یک شخص است، اما این استودیو می‌خواهد هر چه سریع‌تر ساخت و تولید فیلم جدید این مجموعه را آغاز کند.

Matt Reeves in Dawn of the Planet of the Apes

فده آلوارز، کارگردان فیلم نفس نکش (Don't Breathe) و ریدلی اسکات، کارگردان فیلم بیگانه (Alien)، دیگر گزینه‌های برادران وارنر برای کارگردانی فیلم مستقل بتمن هستند. ریوز اکنون در حال کار بر روی فیلم جنگ برای سیاره میمون‌ها (War for the Planet of the Apes) است که این فیلم قرار است در تابستان سال ۲۰۱۷ اکران شود. بن افلک اخیرا با انتشار بیانیه‌ای از کارگردانی فیلم Batman انصراف داده بود. همچنین طبق شایعات منتشر شده، بن افلک ممکن است دیگر نقش بروس وین/ بتمن را در دنیای سینمایی دی‌‌ سی بازی نکند. با این حال، طبق شایعات و خبرهایی تایید نشده، فیلم The Batman احتمالا در تابستان سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. افلک در تابستان امسال، تصویری آزمایشی را منتشر کرد و دث‌استروک را به عنوان آنتاگونیست اصلی فیلم بتمن معرفی کرد و مدتی پیش اعلام شد که جو مانگالینو قرار است نقش این مزدور معروف دنیای دی‌سی را در این فیلم بازی کند.

چندی پیش خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه کریس تریو قرار است فیلمنامه فیلم بتمن را بازنویسی کند. گفته می‌شود فیلمنامه این فیلم قرار است از اول نوشته شود. تریو قرار است پیش نویس اولیه فیلمنامه فیلم مستقل بتمن را که توسط افلک و جف جانز، رئیس جدید دی‌سی اینترتینمنت، نوشته شده بود، بازنویسی کند. تریو پیش از این برای نوشتن فیلمنامه فیلم آرگو (Argo) برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شده بود. تریو همچنین در نوشتن فیلمنامه فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) به دیوید اس. گویر کمک کرده بود. علاوه بر این، کار نوشتن فیلمنامه فیلم لیگ عدالت (Justice League) نیز بر عهده تریو بوده است. او همچنین قرار است فیلمنامه دنباله فیلم Justice League را نیز بنویسد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده