نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

جو مانگالینو ایفاگر نقش دث استروک در فیلم مستقل Batman خواهد بود

طبق خبری که منتشر شده است، جو مانگالینو، بازیگر فیلم Magic Mike XXL، قرار است ایفاگر نقش دث‌استروک (Deathstroke) در فیلم مستقل بتمن (The Batman) باشد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

زمان زیادی از معرفی دث‌استروک به عنوان شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم مستقل بتمن توسط بن افلک در شبکه‌های اجتماعی نگذشته است، از آن زمان طرفداران دی‌سی کامیک و بتمن پس از اضافه شدن دث‌استروک به دنیای سینمایی دی‌سی تنها به معرفی این شخصیت شرور و محبوب رضایت نداده‌اند و به دنبال معرفی بازیگر نقش آن هستند. طرفداران هنوز هم گمان می‌کند دث‌استروک نقش کوتاهی را در فیلم لیگ عدالت (Justice League) خواهد داشت و سپس به عنوان آنتاگونیست اصلی فیلم بتمن به کارگردانی بن افلک، ظاهر خواهد شد، اما جف جانز، رئیس جدید بخش سرگرمی و فیلم دی‌سی کامیکس (دی‌سی اینترتینمنت)، در حال حاضر در دسترس نیست تا جواب سوالات طرفداران را بدهد. دث‌استروک قرار است به عنوان آنتاگونیست اصلی فیلم بتمن که کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده بن افلک و جف جانز است، باشد و جو مانگالینو، بازیگر سریال خون حقیقی (True Blood)، قرار است ایفاگر نقش اسلید ویلسون / دث‌استروک در این فیلم باشد.

طبق خبری که وب‌سایت وال استریت ژورنال منتشر کرده است، جف جانز که اخیرا عهده‌دار سمت رئیس و مدیریت بخش خلاقیت جدید دی‌سی اینترتینمنت شده است، در اولین مصاحبه خود این خبر را تایید کرده است. تاکنون نقل قول مستقیمی از جانز منتشر نشده است، اما طبق اطلاعاتی که منتشر شده است، جانز تایید کرده است که دث‌استروک با بازی مانگالینو، در ابتدا قرار بود در فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) به کارگردانی دیوید آیر، حضور داشته باشد و شایعات در مورد آن را تایید کرد، اما در مورد اینکه آیا مانگالینو برای بازی در نقش دث‌استروک ابتدا در فیلم Justice League به کارگردانی زک اسنایدر، حضور خواهد داشت یا خیر، سکوت کرده و جوابی نداده است. شایعات نشان می‌دهد با توجه به ویدیوی که افلک از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Justice League از دث‌استروک منتشر کرده است، مانگالینو نخستین بار برای بازی در نقش اسلید ویلسون / دث‌استروک در فیلم Justice League حضور کوتاهی را خواهد داشت و در ادامه در فیلم بتمن نقش آفرینی خواهد کرد.

Joe Manganiello is Deathstroke

با توجه به شواهدی که از حضور مانگالینو در لندن وجود داشت، قابل پیش بینی بود که وی در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Justice League که در لندن در حال پیگیری است، برای بازی در نقش دث‌استروک حضور داشته باشد، این در حالی است که بازیگران و اخیرا اسنایدر، مانگالینو را در تویتر به دنبال کنندگان خود افزوده‌اند تا پیش از این تایید این خبر، تنور شایعات را داغ‌تر کنند. همچنین به نظر می‌رسد بن افلک که اخیرا به عنوان تهیه کننده اجرایی فیلم Justice League انتخاب شده است، در کنار کار با اسنایدر در این فیلم، چشم اندازی برای داستان خود و تبهکاران فیلم مستقل بتمن دارد. شایعات قبلی نیز از این حکایت داشت که در فیلم بتمن چندین شخصیت آشنا را که پیش از این در دنیای سینمایی دی‌سی معرفی شده‌اند، مشاهده خواهیم کرد.

در درجه اول در فیلم Suicide Squad، که با توجه به حضور بتمن در این فیلم، شایعاتی به گوش می‌رسید که ددشات با بازی ویل اسمیت، به همراه جوکر با بازی جرد لتو، در فیلم مستقل بتمن باز خواهند گشت. طبق این شایعه بتمن و ددشات برای مقابله با جوکر معامله‌ای را انجام می‌دهند، با این حال به نظر می‌رسد اگر این شایعه درست باشد حضور مانگالینو در هر طرف درگیری می‌تواند جذابیت داستان را دو چندان کند. با این وجود اتفاقات فیلم Suicide Squad چیزی نبود که انتظار آن می‌رفت و چشم انداز حضور افلک، لتو، اسمیت و مانگالینو در فیلم بتمن کمی سخت به نظر می‌رسد، اما قطعا ارزش توجه و پرداختن به آن را خواهد داشت. با این حال طرفداران همچنان منتظر نحوه ورود مانگالینو برای بازی در نقش دث‌استروک در دنیای سینمایی دی‌سی هستند.

فیلم Suicide Squad مدتی پیش به روی پرده رفته است و در ادامه آن فیلم زن شگفت انگیز (Wonder Woman) برای اکران در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۲ خرداد ۱۳۹۶)، فیلم Justice League برای اکران در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶)، فیلم آکوامن (Aquaman) برای اکران در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷)، فیلم بدون عنوان دی‌سی برای اکران در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷)، فیلم شزم! (!Shazam) برای اکران در تاریخ ۵ آپریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸)، فیلم لیگ عدالت ۲ (Justice League 2) برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۸)، فیلم دیگر بدون عنوان دی‌سی برای اکران در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸)، فیلم سایبورگ (Cyborg) برای اکران در تاریخ ۳ آپریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) و فیلم گرین لنترن کورپس (Green Lantern Corps) برای اکران در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده‌اند. فیلم‌های فلش (The Flash)، بتمن، Dark Universe و مرد پولادین ۲ (Man of Steel 2) دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی هستند که تاریخ اکرانی برای آن‌ها تاکنون در نظر گرفته نشده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده