نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

بن افلک رسما از کارگردانی فیلم مستقل بتمن انصراف داد

بن افلک با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که دیگر کارگردانی فیلم مستقل بتمن را بر عهده نخواهد داشت.

طی ماه‌های اخیر شایعات و خبرهای بسیار مبنی بر کارگردانی یا عدم کارگردانی فیلم مستقل بتمن (The Batman) توسط بن افلک، شنیده می‌شد. حال افلک و کمپانی برادران وارنر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که افلک از کارگردانی فیلم مستقل بتمن انصراف داده است. اما افلک همچنان به عنوان بازیگر نقش بروس وین / بتمن در این فیلم حضور خواهد داشت. طبق بیانیه‌ای که وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی آن را منتشر کرده است، افلک گفت:

شخصیت‌های مشخص و معینی که جایگاه ویژه‌ای در قلب میلیون‌ها نفر آدم در سراسر جهان دارند، وجود دارند. بنابراین برای ایفای این نقش نیاز دارید که تمرکز، شور و اشتیاق و بهترین عملکرد خود را داشته باشید تا بتوانید چیزی که از شما انتظار می‌رود به بهترین شکل ممکن اجرا کنید. من متوجه شده‌ام که نمی‌توانم هر دو کار را به بهترین شکل ممکن و سطحی که آن‌ها انتظار دارند، انجام بدهم. من به همراه استودیو تصمیم گرفته‌ایم که برای این پروژه کارگردانی دیگری را پیدا و انتخاب کنیم که با من در این فیلم بزرگ همکاری خواهد کرد. من هنوز هم در این فیلم حضور دارم و ما در حال ساختن آن هستیم، اما در حال حاضر به دنبال یک کارگردان جدید برای این پروژه هستیم. من همچنان به این پروژه متعهد باقی خواهم ماند و با نگاهی رو به جلو به دنبال زندگی بخشیدن به این فیلم برای تمامی طرفداران این شخصیت در سراسر جهان هستیم.

کمپانی برادران وارنر نیز در بیانیه‌ای خود گفت:

ما کاملا از تصمیم بن افلک پشتیبانی می‌کنیم و متعهد هستیم با همکاری او فیلم مستقل بتمن را به تصویر بکشیم.

Batman-ben-affleck

ماه گذشته افلک در مصاحبه‌ی گفته بود که اگر شرایط فراهم نباشد فیلم The Batman را کارگردانی نخواهد کرد. او گفت:

ایده خوبی را در اختیار داریم. اما هنوز چیزی برای ساختن آماده نیست و فیلمنامه‌ای نیز وجود ندارد. اگر هر چیزی که من می‌خواهم محیا نشود این فیلم را نخواهم ساخت.

افلک در مصاحبه دیگری که در اواسط ماه دسامبر انجام داده بود، گفت که فیلمنامه در مسیر صحیحی قرار گرفته است. او در آن زمان گفت:

ما در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم و همه چیز را با هم توسعه می‌دهیم. ما هنوز باید کار نوشتن فیلمنامه را به پایان برسانیم. من بسیار هیجان زده هستم.

با این حال، طبق شایعات و خبرهایی تایید نشده، فیلم The Batman احتمالا در تابستان سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. افلک در تابستان امسال، تصویری آزمایشی را منتشر کرد و دث‌استروک را به عنوان آنتاگونیست اصلی فیلم بتمن معرفی کرد و مدتی پیش اعلام شد که جو مانگالینو قرار است نقش این مزدور معروف دنیای دی‌سی را در این فیلم بازی کند. افلک اولین بار در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) نقش بتمن را بازی کرد. او در فیلم لیگ عدالت (Justice League) نیز برای بازی در نقش بتمن حضور خواهد داشت. این فیلم قرار است به کارگردانی زک اسنایدر، در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) اکران شود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده