نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

بن افلک قصد دارد نقش بتمن را برای همیشه کنار بگذارد

طبق شایعات منتشر شده، بن افلک ممکن است دیگر نقش بروس وین/ بتمن را در دنیای سینمایی دی‌‌سی بازی نکند.

طی ماه‌های اخیر شایعات و خبرهای زیادی از فیلم مستقل بتمن (The Batman) و بن افلک منتشر شده است. افلک که اولین بار در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) نقش بتمن را بازی کرد، او قرار است سال آینده در فیلم لیگ عدالت (Justice League) بار دیگر در نقش بتمن نقش آفرینی کند. هرچند برادران وارنر هنوز تاریخ اکران فیلم Batman را اعلام نکرده‌اند، اما در ابتدا قرار بود افلک علاوه بر بازی در نقش بتمن، به عنوان تهیه کننده اجرایی، کارگردان و نویسنده در این فیلم نیز حضور داشته باشد. اما به نظر می‌رسد همه چیز در حال تغییر است.

در طی ماه اخیر، افلک با انتشار بیانیه‌ای از کارگردانی فیلم Batman انصراف دادچندی پیش نیز خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه کریس تریو قرار است فیلمنامه فیلم بتمن را بازنویسی کند. گفته می‌شود فیلمنامه این فیلم قرار است از اول نوشته شود. تریو قرار است پیش نویس اولیه فیلمنامه فیلم مستقل بتمن که توسط افلک و جف جانز، رئیس جدید دی‌سی اینترتینمنت، نوشته شده بود را بازنویسی کند. اوایل این هفته، اعلام شد که کمپانی برادران وارنر مت ریوز را به عنوان کارگردان جدید فیلم مستقل بتمن و جانشین افلک، انتخاب کرده است. حال طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده است، به نظر می‌رسد افلک از روند تغییرات این فیلم راضی نیست.

جان کامپی، منتقد، کارگردان و نویسنده فیلم و سینما، مهمان قسمت جدید برنامه گفتگوی وب‌سایت کولیدر بود. او اظهار داشت که سه منبع جداگانه که با برادران وارنر در ارتباط هستند، شنیده‌اند که در طول چهار روز گذشته افلک تصمیم گرفته که نقش بتمن را ترک کند و دیگر نقش شوالیه تاریکی را بازی نکند. طبق گفته این سه منبع، افلک در روزهای اخیر در حال صحبت با این کمپانی برای ترک این نقش بوده است. کامپی گفت:

بن افلک هیچ اشتباهی نکرده است. او می‌خواهد از این مجموعه خارج شود. او دیگر نمی‌خواهد بتمن باشد و نقش این شخصیت را بازی کند.

Batman in Batman v Superman: Dawn of Justice

کامپی اضافه می‌کند که منابع نزدیک به او گفته‌اند که افلک در حال صحبت با برادران وارنر است تا تمامی قراردادهایی که امضا شده است را فسخ کنند که بازی در نقش بتمن نیز شامل آن می‌شود. اما در حال حاضر با توجه به تعهدی که افلک دارد، فسخ کامل این قرارداد ممکن نیست. گفته می‌شود افلک در ابتدا باید در فیلم مستقل این ابرقهرمان بازی کند و پس از آن این قرارداد فسخ خواهد شد. بدین ترتیب، در صورتی که این خبرها درست باشد، فیلم مستقل بتمن آخرین حضور افلک در نقش بتمن خواهد بود.

هرچند افلک پیش از این گفته بود که به بازی در نقش بتمن متعهد باقی خواهد ماند، اما این خبر بدون شک می‌تواند ضربه سختی به برادران وارنر و دنیای سینمایی دی‌سی بزند. با این حال، طبق شایعات و خبرهایی تایید نشده، فیلم Batman احتمالا در تابستان سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. افلک در تابستان امسال، تصویری آزمایشی را منتشر کرد و دث‌ استروک را به عنوان آنتاگونیست اصلی فیلم بتمن معرفی کرد و مدتی پیش اعلام شد که جو مانگالینو قرار است نقش این مزدور معروف دنیای دی‌سی را در این فیلم بازی کند. فیلم Justice League نیز قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) اکران شود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده