// دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

استودیو Atooi وعده توسعه ۳ بازی را برای سوییچ در سال 2018 داد

استودیو Atooi، سازنده بازی‌هایی همچون Mutant Mudds Collection و Xeodrifter، از توسعه حداقل ۳ بازی دیگر برای سوییچ در سال ۲۰۱۸ خبر داد.

اولین پورت سوییچ استودیو آتویی (Atooi) یعنی بازی Mutant Mudds Collection ماه گذشته از طریق فروشگاه نینتندو eShop برای این کنسول منتشر شد و حال به نظر می‌رسد که سازندگان برنامه‌های بیشتری برای سال ۲۰۱۸ برای این کنسول در نظر گرفته‌اند.

جولز واشتام، بنیان‌گذار استودیو آتویی، در توییتر خود اعلام کرد که حداقل توسعه ۳ بازی را برای نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی کرده‌اند. در ادامه می‌توانید توییت وی را مشاهده کنید:

شاید بازی Mutant Mudds Colection اولی بازی استودیو آتویی برای نینتندو سوییچ باشد، اما قطعا آخرین پروژه ما برای این کنسول نیست! ما حداقل قصد داریم ۳ بازی دیگر در سال ۲۰۱۸ برای این کنسول توسعه و پورت کنیم. با ما برای خبر‌های بیشتر همراه باشید.

Mutant Mudds Collection

البته سازندگان در مورد بازی‌های یاد شده سکوت اختیار کرده‌اند و فقط حدس و گمان برای ما باقی گذاشته‌اند. بازی Xeodrifter یکی از آثار Metroidvania و محبوب این استودیو به شمار می‌رود که پیش‌تر برای پلی‌ استیشن ویتا منتشر شد و توسعه آن برای نینتندو سوییچ می‌تواند امری هیجان انگیز باشد. وجود این بازی مستقل در کنار دیگر آثار نینتندو سوییچ می‌تواند فهرستی قوی تشکیل دهد.

بسیاری از بازی‌های مستقل همچون Kamiko and VOEZ با راه‌یابی آنها روی سوییچ توانستند موفقیت بزرگی را کسب کنند که در این میان بازی Enter the Gungeon نیز توانست روی سوییچ با فروش ۷۵ هزار نسخه تنها در دو هفته این موضوع را واضح‌تر کند.

اگر با آثار استودیو آتویی آشناییت ندارید هم اکنون می‌توانید بازی Mutant Mudds Collection را روی نینتندو سوییچ تجربه کنید و همچنین در آن سو اگر کنسول پلی‌استیشن ویتا در اختیار دارید می‌توانید به تجربه بازی دیگر این استودیو یعنی Xeodrifter بپردازید. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی Mutant Mudds Collection را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد برنامه آینده استودیو آتویی برای سوییچ با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده