نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۸

اولین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story به زودی منتشر خواهد شد

طبق جدیدترین اخبار و شایعات منتشر شده، طی چند هفته آینده اولین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story منتشر خواهد شد.

پس از اینکه در اواخر ماه خرداد امسال، کمپانی لوکاس فیلم با کریستوفر میلر و فیل لرد قطع همکاری کرد، در اوایل ماه تیر ران هاوارد کارگردانی فیلم مستقل شخصیت هان سولو (Han Solo) را بر عهده گرفت. پس از آن در ماه مهر لوکاس‌فیلم با انتشار ویدیویی اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار به پایان رسیده است و سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) نام رسمی فیلم مستقل شخصیت هان سولو خواهد بود. با این حال، حدود ۵ ماه دیگر این فیلم قرار است به روی‌ پرده‌های سینما برود، اما هنوز خبری از اولین تریلر این فیلم نیست.

با این حال، طرفداران مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) و بسیاری از تحلیلگران اعتقاد داشتند که اولین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story همزمان با اکران فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) یا مدتی کوتاهی پس از اکران این فیلم منتشر خواهد شد، اما پس از بیش از یک هفته از اکران این فیلم، هنوز خبری از اولین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story نشده است و والت دیزنی و لوکاس‌فیلم نیز تاکنون واکنشی به این موضوع نداشته‌اند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که قرار است به‌زودی شاهد انتشار اولین تریلر دومین فیلم مستقل دنیای جنگ ستارگان باشیم.

han-solo-alden-ehrenreich

جردن میسون، خبرنگار و رئیس تحریریه وب‌سایت Cinelinx، با انتشار توییت‌های جداگانه‌ای مدعی شد که اولین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story طی ۲ تا ۳ هفته آینده منتشر خواهد شد. با این حال، او در توییت دیگری گفت که ممکن است اولین تریلر این فیلم زودتر از زمانی که اعلام کرده است، نیز منتشر شود. این موضوع بدان معنا است که اولین تریلر این فیلم ممکن است طی این هفته یا آینده نیز منتشر شود و این احتمال وجود دارد که والت دیزنی تصمیم داشته باشد که اولین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story را همزمان با جشن سال نو میلادی یا جشن کریسمس منتشر کند.

با این حال، هنوز این احتمال وجود دارد که اولین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story اوایل سال ۲۰۱۸ منتشر شود. پس از فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، این فیلم دومین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان است. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، پل بتانی، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون، وارویک دیویس و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Solo: A Star Wars Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لارنس کاسدان به همراه جان کاسدان، پسر وی، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Solo: A Star Wars Story برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده