// یکشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

حالت جدیدی برای بازی SOS معرفی شد

استودیو Outpost Games حالت جدیدی را با نام Duos برای نسخه بتای محدود بازی SOS معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو اوت پست گیمز (Outpost Games) حالت جدیدی را برای اثر چند‌نفره آنلاین و حالت بقا یعنی بازی SOS معرفی کرد که به‌زودی برای فاز آزمایشی (بتا محدود) این بازی روی پی سی منتشر می‌شود. نسخه بتای محدود این بازی هم‌اکنون در وب‌سایت رسمی بازی SOS برای ثبت‌نام کردن در دسترس قرار دارد.

پس از ملحق شدن به حالت جدید که با نام Duos معرفی شده، شما همانند حالت‌های دیگر در نقطه‌ای از نقشه حضور پیدا می‌کنید؛ اما با این تفاوت که این بار شما هم‌تیمی خواهید داشت و با همکاری دوستتان یک روند Co-op را شروع خواهید کرد. گفتنی است که حالت یاد شده به‌عنوان یک روند آزمایشی در بتای محدود این بازی قرار می‌گیرد و اگر با موفقیت و بازخورد مثبت شرکت‌کنندگان روبه‌رو شود از آن در نسخه اصلی استفاده می‌شود. کاربرانی که قصد دارند این حالت را تجربه کنند باید نسخه بازی خود را به 5.43942.0 آپدیت کنند.

SOS یک بازی حالت بقا است که در آن ۱۶ کاربر باید در مدت ۳۰ دقیقه از یک جزیره خطرناک و مرگبار فرار کنند. گفتنی است که هلیکوپتر نجات تنها سه جایگاه برای حمل نفرات دارد و بازیکنان باید برای آنها با یکدیگر رقابت کنند. در حین گیم‌پلی شما باید آیتمی را برای فرار از جزیره پیدا کنید که البته با وجود خطراتی در جزیره این روند برای شما دشوار خواهد بود. کاربران می‌توانند با همکاری دیگران این موانع را پشت سر بگذارند و در آن سو کسانی هستند که قصد دارند برای فرار به هم‌تیمی خود خیانت کنند.

سازندگان سیستم ویژه‌ای را با نام Hero برای بازی در نظر گرفته‌اند که بازیکنان را در بازی به‌عنوان یک بازیگر نمایش می‌دهد. هر راند از بازی به صورت یک برنامه اینترنتی در این پلتفرم به نمایش درمی‌آید و کاربران می‌توانند با تماشا کردن آن به صورت آنلاین، بازخورد‌های خود را در بازی اعمال کنند. گفتنی است که این بازخورد‌ها در روند بازی تاثیرگذار خواهد بود. کاربران می‌توانند در وب‌سایت رسمی استریم بازی به تماشای بازی بپردازند و با بازیکنان تعامل داشته باشند.

برای آشنایی بیشتر با بازی SOS در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی آن را (که قبلا منتشر شده) تماشا کنید و نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان  بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده